Kezdje a közösségi média marketing útját ezekkel a tippekkel
Manapság a régi marketing módszerek nem elégségesek. A közösségi média marketing az egyik legújabb módja a termék vagy szolgáltatás forgalmazásának, de a siker érdekében meg kell ismernie, mit csinál. Olvassa el a cikk tippjeit, hogy kihozza a legtöbbet az új marketingeszközből.
Ha a közösségi média marketing terve tartalmazza a Twittert, ellenőrizze, hogy tweetjei érdekesek-e, és különféle témákat fednek le. Adjon tanácsot, amely a vállalkozását érinti. Előfizetői nagyobb valószínűséggel fenntartják érdeklődésüket a tartalma iránt, ha ezeket a tweeteket összekapcsolják olyanokkal, amelyeket termékei és szolgáltatásai népszerűsítésére használnak.
Tájékoztassa az összes meglévő ügyfelét, ha aktívan kezdi el a közösségi médiát. Amikor csatlakoznak az Ön közösségi oldalához, ezen webhelyek többsége tájékoztatja kapcsolataikat is, amelyeket követnek. Ez a hirdetési forma ingyenes, és emberek széles köre számára elérhető. Használja ki jól!
Használja az RSS-hírcsatornákat. Mindannyian feliratkozhatnak az Ön hírcsatornájára, és a bejegyzések bekerülnek a Google Reader-fiókjukba, amint az Ön hírcsatornái megjelennek. Ez tartalmát könnyen hozzáférhető módon teszi elérhetővé az ügyfelek számára. Tegye a feliratkozás gombját könnyen azonosíthatóvá, így az egész folyamat nem igényel erőfeszítéseket a webhelyét látogatók részéről.
Követői könnyedén megtekinthetik tartalmát, ha a Facebookot használja. Bármikor, ha valaki megjegyzést fűz a webhelyéhez, több száz ember számára ingyenes hirdetést biztosít. Keresse meg az olvasók interakcióra ösztönzésének módjait az expozíció megszerzésének elősegítése érdekében.
Amikor közösségi média marketing kampányt indít, dicsekedjen azzal, hogy időről időre hány követője van. Ha valaki úgy látja, hogy 1500 ember követi Önt, akkor csatlakozhatnak csak azért is, hogy ne maradjanak ki abból, amiről a barátai már tudnak. A vágy, hogy a tudásban maradjon és divatos legyél, a barátod lehet.
A közösségi média marketing használatakor ismerje meg közönségét. Ez minden marketingstratégiára igaz, de itt különösen fontos annak biztosításához, hogy üzenete a megfelelő emberekhez jusson. Gondolja át, ki használhatja termékét vagy szolgáltatását, és keresse meg őket a rendelkezésre álló specifikációk alapján, amikor hirdetését közösségi oldalakon helyezi el.
Amikor videót tesz fel a Youtube-ra, adjon hozzá egy linket a webhelyéhez a leírásban, és győződjön meg arról, hogy a videói mellett és a csatornáján van Facebook és Twitter gomb. Ha meg tudja győzni a YouTube nézőit, hogy kövessenek téged a Facebookon vagy a Twitteren, akkor nagyobb az esély arra, hogy megosszák videóidat másokkal.
A LinkedIn lehetővé teszi, hogy három link legyen a profiljában. Használja ki ezt jól, ha közzétesz egy linket webhelyére és blogjára, esetleg Facebook-oldalára vagy bármi másra, amely szerinte nagyobb figyelmet érdemel. Ne habozzon megváltoztatni ezeket a linkeket, ha nem gondolja, hogy elegendő látogatást kapnak.
Tartsa naprakészen Facebook-oldalát a legújabb blogbejegyzéseivel. Amint blogod megjelent, frissítsd Facebook-oldaladat, hogy tükrözze az új bejegyzést. Ez lehetővé teszi követői számára, hogy a lehető leghamarabb hozzáférjenek friss tartalmához. Minél hamarabb mások számára elérhetővé válik a tartalma, annál hamarabb működik új látogatók vonzása érdekében.
A közösségi médián keresztül történő marketing még mindig új fogalom, és tudnia kell, hogyan kell megvalósítani, hogy működjön. Alkalmazza a cikkben tanultakat, és hamarosan rájön, hogy a közösségi média marketing megadja azokat a mérhető eredményeket és hozamokat, amelyeket remélni talált és szeret.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.