4 tuti tipp, amivel csökkentheted az Adwords költségeid!
Megmutatjuk, hogy az alábbi 4+1 tippünkkel, hogyan tudod csökkenteni hirdetési költségeid, mert biztosan Te sem szeretnél feleslegesen költeni!
- Szűrj megyékre, városokra!
Térképezzük fel azt, hogy az indított hirdetéseink közül, melyik, milyen szinten teljesített az adott településen, vagy megyében. Rengeteg pénzt megspórolhatunk azzal, ha a jövendőbeli hirdetési kampányoknál, megfelelően szűrünk, a jól teljesítő, releváns megyékre, illetve városokra. Ezen felül pedig ha azt tapasztaljuk, hogy a kampányunknál egy-egy város vagy megye nem teljesít jól, akkor érdemes ezeket hanyagolnunk! - Állíts be időzítéseket a hirdetéshez!
Azzal is tudsz spórolni, ha a hirdetést nem 0-24-ben megy, hanem csak bizonyos, a mi feltételeink által beállított időpontokban. Így ki tudjuk szűrni az éjszakai vagy kora reggeli időpontokat, hisz akkor felesleges hirdetnünk, amikor a célközönségünk alszik vagy éppen más tevékenységet végez, internet böngészés, szolgáltatás vagy termékvásárlás helyett! - Zárjunk ki egyes IP címeket!
Ugye ismerősen cseng az a mondás, hogy saját magunk ellenségei ne legyünk? Egészen biztos, hogy ismerős lehet ez a mondás, de így is hajlamosak vagyunk abba a csapdába esni, hogy belekattintunk a saját hirdetésünkbe! Ez megesik nem egyszer, nem kétszer, hanem sokszor! Ez a gyakorlatban annyit tesz, hogy amikor a SAJÁT hirdetésünkre kattintunk, akkor minden egyes kattintásnál, a saját pénztárcánkból vesszük ki a kattintásonkénti díjat, és ezzel a saját statisztikánkat rontjuk! Ellenőrzés céljából rá lehet menni a saját hirdetésünkre, de a hobbi kattintásokat inkább hagyjuk a konkurenciára! - Zárjuk ki a mobilfelhasználókat ha nincs mobilra optimalizált oldalunk!
Az Adwords kampányok létrehozása előtt, érdemes feltérképezni, hogyan is teljesített előzőleg a mobilos adatforgalom, és ha úgy látjuk, hogy nem volt jövedelmező az eszköz, akkor dönthetünk úgy, hogy kizárjuk a kampányból! Viszont, azzal tisztában kell lennünk, hogy idővel, előbb vagy utóbb, de inkább előbb, szükség lesz arra, hogy weboldalunkat mobilra, és tabletre is egyaránt optimalizáljuk. Manapság már az emberek döntő többsége ezeket az eszközöket használja böngészésre, információszerzésre, vásárlásra.
Ezen hibák elkövetését kizárhatod, ha az Online marketing 101 keresőmarketing Ügynökséget bízod meg hirdetéseid kezelésével.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.