Minden, amit a cikk marketingről tudni kell

Minden, amit a cikk marketingről tudni kell

 

Ha azon gondolkodik, hogy belevág a cikkmarketingbe, de nem tudja, hogyan, akkor ne keressen tovább. Ez a cikk jó helyként szolgál ahhoz, hogy betekintést nyerjen abba, hogyan lehet sikeres a cikkmarketingben. Minél többet tud a cikkmarketingről, annál sikeresebb lehet, ezért eméssze meg az ebben a cikkben található információkat, és nézze meg, mit tud alkalmazni a céljai felé.

Próbálja ki a cikkmarketinget az online marketing technikája részeként. A cikkmarketing alapvetően a webhelyén található cikkek felhasználásával történő reklámozást jelenti. Ezek a cikkek, ha jól meg vannak írva, nagy szükség van a webhelye forgalmára. Ezeket cikk könyvtárakban teszik közzé, és sokan tartalmaznak egy olyan dobozt, amely lehetővé teszi, hogy egyfajta promócióként információkat tegyen közzé Önről és webhelyéről.

Keressen egy bloggert arról a célállomásról, amelyet kutat. Biztos lehet benne, hogy őszinte információkat kap egy olyan bloggertől, aki az adott városban él. Vegye fel a kapcsolatot ezzel a személlyel, hogy személyes ajánlásokat kapjon arról, milyen csodálatos helyeket érdemes megnéznie, vagy melyik étteremben érdemes enni.

Válasszon egy okos címet. Azt akarja, hogy a cikke címe egyrészt releváns legyen a cikkhez, másrészt kereshető legyen, hogy könnyen megtalálják. Használjon érdekes címet, amely a legfontosabb kulcsszavakat is tartalmazza, hogy mind a célközönséget, mind a keresőmotorokat magához vonzza.

Tehát megírta és feltette a cikkét a könyvtárakba. Mi a következő teendő? Próbáljon meg naponta néhányszor tweetelni a cikkéről. Válassza ki néhány kisebb részletet a tweeteléshez, és győződjön meg róla, hogy egyértelműen a választott témára vonatkoznak. Ezzel felkeltheti követői érdeklődését, és elkezdhet forgalmat építeni a cikkeire.

A cikkmarketingben a "felhívás a cselekvésre" létfontosságú. Minden egyes cikkbe, amelyet létrehoz bele kell foglalnia a cselekvésre való felhívást. A kifejezés grandiózus, de az ötlet egyszerű: A cikkeinek szüksége van egy olyan kampóra, amely az olvasókat valamilyen módon részvételre ösztönzi. A klasszikus példa az, ha arra buzdítja olvasóit, hogy regisztráljanak egy weboldalán, de még az is cselekvésre való felhívásnak számít, ha egy másik cikkre mutat rájuk, és arra kéri őket, hogy olvassák el azt.

Használjon rövidebb, gyorsabb cikkeket a forgalomgeneráláshoz. Ahogy egyre mélyebben belemerül a cikkmarketingbe, rá fog érezni a különböző célokra, amelyekre a cikkeket használhatja. A cikkeknek, amelyeket a linképítés és a keresőmotoros rangsorolás javítása érdekében küld ki a könyvtáraknak és indexeknek, nem kell pompás manifesztumoknak lenniük. Küldje el rövid cikkeit ezekre a munkákra, és ne aggódjon túlságosan a minőségük miatt.

Ahhoz, hogy sikeres cikkmarketinges legyen, hajlandónak kell lennie többet tenni, mint a többi marketinges. Lehet, hogy nem is ismer egy másik cikkmarketingest, de feltételeznie kell, hogy van valaki, aki dolgozik, miközben ezt olvassa. Ez azt jelenti, hogy rengeteg bepótolnivaló van, úgyhogy kezdjen el szorgoskodni a kampányával.

A verseny a cikkmarketingesek között kemény lehet. Mindenki, aki marketinggel foglalkozik, azt akarja, hogy az ő cikke kapja a legnagyobb figyelmet, és mindenkit túlszárnyaljon, aki már készített cikkeket. Mivel a nagy mennyiségű cikkek, amelyek már ki az egyik van, hogy a cikket, hogy észre a fogyasztó valamilyen módon.

Ha valaki kivételesen képzett a cikkmarketingben, akkor érdemes megfontolni, hogy felajánlják képességeiket más cégeknek, akik érdeklődnek, és cserébe díjat kapnak. Cikkek előállítása mások számára nemcsak némi jövedelmet biztosít, hanem lehetővé teszi az ember számára, hogy gyakorolja az írást, hogy még jobban javítsa képességeiket.

Fontos, hogy az ember kritikusan viszonyuljon ahhoz, amit cikkmarketing céljából készít. Azzal, hogy megpróbáljuk a lehető legjobbat produkálni minden alkalommal, amikor egy cikket készítünk, megtanuljuk, hogy felvegyük és kijavítsuk az írásmódunkban lévő hibákat. Ez ahhoz fog vezetni, hogy az ember fejleszti magát.

Használjon egy ingyenes online kulcsszó-sűrűség eszközt annak meghatározására, hogy az egyes cikkekben mennyi a kulcsszavak százalékos aránya. A keresőmotorok nem nézik jó szemmel a kulcsszavak tömkelegét, és figyelmen kívül hagyhatják a cikkeit, ha túl sok kulcsszót használ. Ha túl kevés kulcsszót használ, a cikkei ugyanerre a sorsra juthatnak.

Egy nagyszerű cikkmarketing tipp, ha befektet egy cikkforgatóba. A cikkforgatók azért nagyszerűek, mert lehetővé teszik, hogy az eredeti cikkének több, egyedi változata legyen. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy elágazódjon, és több cikket szerezzen.

Egy nagyszerű cikkmarketing tipp az, hogy tudja, hol keressen, ha új és egyedi cikkeket szeretne beszerezni. A fórumok nagyszerű helynek bizonyulhatnak, mert általában nagyon hozzáértő emberek látogatják őket. Megkeresheti ezeket a tagokat, és megkérdezheti, hogy írnának-e cikkeket.

Egy csábító cím a legjobb módja annak, hogy az olvasókat a cikkéhez vonzassa, és meggyőzze őket arról, hogy olvassanak tovább. Biztosítani szeretné, hogy egyedi legyen és kitűnjön a cikkmarketingben.

Keresse meg a kulcsszavak népszerűségét a cikkek közzététele vagy megírása előtt. Előfordulhat, hogy a fő kulcsszó, amelyre összpontosítani akartál, hihetetlenül népszerű, és mint ilyen, nehezen rangsorolható. Próbáljon meg találni egy kapcsolódó, de kissé kevésbé népszerű kulcsszót, és alakítsa át cikkét úgy, hogy az új, kevésbé versenyképes kulcsszót használja. Egy kevésbé népszerű kulcsszóval foglalkozó minőségi cikk sokkal gyorsabban fog feljönni a rangsorban, mint egy olyan kulcsszóval foglalkozó cikk, amellyel mindenki próbál rangsorolni.

Tanuljon meg egy cikkmarketing-bejelentő oldalt, mielőtt elkezdene egy másikat használni. Adjon magának néhány hetet, hogy megtanulja az egyik oldal minden csínját-bínját, mielőtt egy új oldal trükkjeinek elsajátítására összpontosítana. Ha egyszerre 5 vagy 6 különböző webhelyet próbálsz megtanulni, az a kudarc receptje.

Most, hogy már van egy jó elképzelése arról, hogy mit kell tennie a cikkmarketing törekvéseihez, el kell kezdenie alkalmazni az összes megtanult információt. Az egyetlen módja annak, hogy bármilyen sikert lásson, ha valóban alkalmazza magát, ha ezt teszi, akkor látnia kell a sikert.

 

posca filc, uniball toll, uni toll, posca marker, papírvágógép, zselés toll, jetstream

 

1. posca filc

2. uniball toll

3. uni toll

4. posca marker

5. papírvágógép

6. zselés toll

7. jetstream

 

posca filc, uniball toll, uni toll, posca marker, papírvágógép, zselés toll, jetstream