A fitneszterv, hogy fitt maradjon!

A fitneszterv, hogy fitt maradjon!

 

A fitnesz a hosszú élet kulcsa, de nem könnyű. Sokan kocognak, súlyokat emelgetnek, izzadnak és diétáznak, hogy fittek legyenek. Míg ez egyeseknél működik, másoknál nem mindig, és megakadnak., feladják. Az ebben a cikkben található tippek segítenek értelmet adni a fitnesznek.

Jó ötlet a fogyáshoz, ha csatlakozik egy szabadidős sporthoz. A kardió nagyon unalmas tud lenni, és sokan irtóznak a futópadon a helyben futás gondolatától. Ha csatlakozik egy szabadidősporthoz, az érdekessé teszi a dolgokat, és közben rengeteg kalóriát is eléget.

A motiváció gyakran problémát jelent az emberek számára a testmozgás során, különösen, ha egyedül edz. Keressen egy olyan könyv hangos változatát, amelyet igazán szeretne elolvasni, és csak akkor hallgassa meg, amikor edz. Ha tudni akarja, mi történik ezután, az motiválni fogja, hogy hosszabb ideig és gyakrabban eddzen.

Ha ön nő, és kényelmetlenül érzi magát, ha férfiak előtt edz, nézze meg a csak nők számára fenntartott edzőtermek számos új láncát. Sok nő öntudatos az imidzsével kapcsolatban, különösen azok, akik esetleg még csak most kezdik komolyan venni a fitneszedzést. Félelmetes lehet egy olyan edzőterembe menni, ahol csak az ellenkező neműek vannak jelen. Azzal, hogy a csoportok kicsik és csak nők számára fenntartottak, sok új edzőterem tökéletesen alkalmas egy fitneszútját kezdő nő számára.
Próbálja ki, próbálja ki, hány fekvőtámaszt és felülést tud elvégezni, mielőtt a teste feladná. Próbálja meg ezt minden edzésen megtenni, és nézze meg, hogy az idő múlásával nőtt-e az állóképessége. Néhány hét folyamatos edzés után le kell nyűgöznie, hogy mik a tényleges határai.

Ha hajlamos sokat gyalogolni, a tornacipő vagy cipő cseréjére vonatkozó jó szabály az, hogy 250-500 kilométerenként cserélje le a cipőt. Ezzel biztosíthatja, hogy a lehető legtöbbet hozza ki az edzésprogramjából, és nem fogja megsérteni a lábát azzal, hogy olyan cipőt visel, amelynek hiányzó részei vagy gyenge a tartása.

Annak, aki jelentős, fenntartható eredményeket követel, egy személyi edző megéri a befektetést. A személyi edzők motiváló betekintést nyújthatnak a merev edzésprogram kialakításához. A személyi edzők kiváló eszköz lehet.

Nagyszerű hasizmokat kaphatsz úgy, hogy nem eddz minden nap. Úgy kell kezelnie ezt a területet, mint bármely más izomcsoportot a testében, azáltal, hogy az erőteljes edzések között pihenőt ad neki. A legjobb eredmény érdekében próbálja meg a hasizom gyakorlatokat heti 2-3 alkalomra korlátozni.

Tartsa számon, hogy mit csinál, és mi az, ami beválik Önnek. Értékelje, hogy mely gyakorlatokat élvezi, és melyeket nem. Egy fitnesztervnek soha nem szabad stagnálnia. Folyamatosan cserélgesse a dolgokat, és változtassa meg azokat a dolgokat, amelyek nem működnek az Ön számára. A kőbe vésett fitneszterv olyan fitneszterv, amelyet nem fog többé használni.

A tánc jó módja az edzésnek és a szórakozásnak. Lehet, hogy egyszerű szabadidős tevékenységnek tűnik, de a tánc egy teljes testet átfogó edzés. Egyesíti a szív- és érrendszeri edzést a törzs erőnléti gyakorlattal, valamint a nyújtással és a rugalmassággal. A tánctechnikák széles választéka létezik, amelyek megfelelő edzési alternatívát nyújthatnak a hagyományos stílusok helyett.

Mint már említettük, a fittség nem könnyű, de szükséges a hosszú és egészséges élethez. Az emberek gyakran edzenek és diétáznak a fittséghez vezető úton, de ez egyeseknél nem mindig működik. Ha felhasználja a cikk tippjeit, megtalálhatja az ön számára legjobban működő módszert a maximális fittség eléréséhez.