Egy rövid, okos útmutató az e-mail marketing csodálatosságáról.

Egy rövid, okos útmutató az e-mail marketing csodálatosságáról.

 

 

Az e-mail marketing hatékony eszköz a mai technológia orientált, internetalapú világban. Használható az ügyfélkörrel való interakcióra a nyereség növelése, valamint új ügyfelek megszerzése érdekében. Bármilyen erős is ez az eszköz, könnyen vissza lehet vele élni. Az e-mail marketing és a spam között nagyon vékony a határvonal. Szerencsére az alábbi cikk segít abban, hogy az e-mail marketinget felesleges spammelés nélkül használja.

 

Mindig kérjen engedélyt, mielőtt marketing e-maileket küld a potenciális ügyfeleknek. A kéretlen e-mailek küldésével gyorsan spammerként bélyegzik meg. Nem kell, hogy nehéz legyen engedélyt szerezni az üzenetek küldéséhez; ajánljon fel valami értékeset ügyfeleinek cserébe azért, hogy e-mailt küldhessen nekik, például kedvezményt, kupont vagy más feliratkozási ösztönzőt.

 

Minimalizálja a grafikák használatát az ügyfeleknek küldött e-mailjeiben. Sok e-mail szolgáltatás nem engedélyezi a fényképeket, így a fotófüggő megközelítés nem hatékony. Emellett az e-mail programok a képekkel teli e-maileket a levélszemét mappába küldhetik.

 

Annak érdekében, hogy elűzze a spamekkel kapcsolatos aggodalmakat, és biztosítsa, hogy senki sem kerül véletlenül a feliratkozói listájára, fontolja meg a dupla opt-in stratégia alkalmazását. Az első üzenetének valamilyen további műveletet kell megkövetelnie, például válaszadást vagy egy linkre való kattintást, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az olvasó további e-maileket is szeretne kapni.

 

Fejlesszen ki olyan tartalmat, amely érdekes és informatív az ügyfélkör számára. Az üzenet legyen magával ragadó, és ne legyen tele száraz, unalmas tartalommal. A címzettek nagyobb valószínűséggel olvassák végig, ha nem túl hosszú. Ahogy látják, hogy a tartalma releváns, a hírneve növekedni fog.

 

Ne feledje, hogy minden egyes nap az olvasói valószínűleg okostelefonnal olvassák az e-mailjeit. Az ilyen típusú eszközökön sokkal kisebb képernyőfelülettel kell dolgoznia. Legyen óvatos a mobileszközök korlátozásaival. Győződjön meg róla, hogy e-mailjei kompatibilisek velük.

 

Ajánljon látogatóinak egy ingyenes, e-mailben lebonyolított tanfolyamot. Ki kell dolgoznia egy meghatározott számú automatikus válaszadóját, szakaszokra bontva a leckét. Négy-hat szakasz megfelelő mennyiségnek kell lennie. Győződjön meg róla, hogy a tartalom informatív és egyedi. Ütemezze a szakaszok kiküldését 24 óránként egyenként. Ez számos előnnyel járhat, például javíthatja webhelyét, elnyerheti ügyfelei bizalmát, fejlesztheti tekintélyét, és építheti e-mail bázisát.

 

Ne foglaljon állandó helyet olvasói postaládáiban. Ne feledje, hogy számos okból e-maileznek, a munkától a családig. Valószínűleg vagy más marketingesekkel osztja meg ezt a helyet. Küldjön üzeneteket elég gyakran ahhoz, hogy a mentális radarjukon maradjon, de heti egynél többször valószínűleg bosszantani fogja őket és visszafelé sül el a dolog.

 

A webhelyére érkező látogatókat rávenni arra, hogy feliratkozzanak a levelezőlistáira, kiváló módja a feliratkozási lista felépítésének. Győződjön meg róla, hogy ez a lehetőség is megtalálható a weboldalán, hogy ők is feliratkozhassanak.

 

Ha vállalkozása márkaépítési irányelveket követ, a marketing e-maileket mindig tartsa összhangban ezekkel az irányelvekkel. Használja ugyanazt a színmintát, amelyet rendszeresen használ, ugyanakkor minden egyes kiküldött e-mail kommunikáción szerepeltesse cégének logóját. Az e-mailek felismerhetővé tételével kihasználhatja azt a jó hírnevet, amelynek kialakításáért már keményen megdolgozott.

 

Mint már említettük, az internet által uralt világban az e-mail marketing egy hatékony eszköz. Bár jó célokra is lehet használni, például a potenciális és jelenlegi ügyfelekkel való kapcsolattartásra, de vissza is lehet élni vele, spam formájában. Amikor e-mail marketinget használ, tartsa szem előtt ezt a cikket, és üzenetei nem fognak a címzettek spam mappájában landolni.