Bárki képes jól csinálni az e-mail marketinget, de nem mindegy hogyan!

Bárki képes jól csinálni az e-mail marketinget, de nem mindegy hogyan!

 

Egy nagyszerű módja annak, hogy több rajongót építsen webhelye vagy webhelyei számára, az e-mailen keresztüli marketing. Küldhet e-maileket az embereknek a webhelyén lévő frissítésekről, vagy csak egy általános üdvözletet általában. Sok minden van, amikor az e-mail marketingről van szó, ezért menj előre, és olvasd végig ezt a cikket, hogy lásd, mit tanulhatsz a témáról.

Bár az online promóció elengedhetetlen, ne hagyja figyelmen kívül a levelezőlista offline promóciójának lehetőségét sem. Az új feliratkozók és a potenciális ügyfelek építése érdekében keressen minden lehetséges lehetőséget, hogy hírét vigye. Néhány nagyszerű lehetőséget találhat a hálózatépítési eseményeken, szakkiállításokon, konferenciákon és helyi összejöveteleken.

Ne foglalja bele az e-mail marketingkampányába a hírlevelek használatát. Helyette küldhet az opt-in listáján szereplő embereknek releváns e-maileket bizonyos témákról. Több embert fog vonzani, ha tudják, hogy csak olyan információkat fognak kapni, amelyek érdeklik őket, és nem kell egy egész hírlevelet átrostálniuk, hogy megkapják azokat.

Ha vannak képei vagy grafikái, helyezze azokat az e-mail üzenet bal oldalára. Győződjön meg róla, hogy a cselekvésre hívó elem mindig ezen az oldalon van. Kutatások dokumentálták, hogy ez a hely majdnem kétszer annyi kattintást eredményez az Ön termékére, szolgáltatására vagy weboldalára, mintha ezeket az elemeket bárhol máshol helyezné el.

Színsémájának következetesnek kell lennie, és tükröznie kell a márkáját. Ha a színei mindenhol eltérőek, akkor amatőrnek fog tűnni, és erőfeszítései nem érik el a kívánt eredményeket.

Ajánljon látogatóinak egy ingyenes, e-mailben végzett tanfolyamot. Ki kell dolgoznia egy meghatározott mennyiségű automatikus válaszadót, szakaszokra bontva a leckét. Négy-hat szakasznak megfelelő mennyiségnek kell lennie. Ügyeljen arra, hogy a tartalom informatív és egyedi legyen. Ütemezze a szakaszok kiküldését 24 óránként egyenként. Ez számos előnnyel járhat, például javíthatja webhelyét, elnyerheti ügyfelei bizalmát, fejlesztheti tekintélyét, és építheti e-mail bázisát.

Amikor az emberek feliratkoznak az e-mail marketinglistájára, előre tudatni kell velük, hogy mire számíthatnak. Mondja el a feliratkozóknak, milyen gyakran számíthatnak arra, hogy hallanak Önről, és milyen típusú közleményeket fog küldeni nekik. Ha számítanak az Ön által küldött levelek mennyiségére, kisebb valószínűséggel lesznek frusztráltak és iratkoznak le.

Próbálja ki az A/B tesztelést az e-mail marketingkampánya során. Ez alapvetően azt jelenti, hogy ugyanannak az e-mailnek két nagyon különböző változatát (A és B) készítjük el, és az "A"-t egy kis tesztcsoport felének, a "B"-t pedig a másik felének küldjük el. Amelyik fele a legtöbb pozitív visszajelzést kapja, azt kell használnia a kampányához.

Az e-mail marketingkampánya szövegének megalkotásakor ügyeljen arra, hogy olyan betűtípusokat használjon, amelyek tükrözik azt a hangnemet, amelyet az e-mail az ügyfélnek közvetíteni szeretne. Ez fontos a megfelelő hangsúlyozás szempontjából, és egyértelműen közvetíti az üzenetet az ügyfél felé. Ez csodákat fog művelni az olvasó érdeklődésének fenntartásában.

Használjon egyszerű szöveget. A sima szöveges e-maileket sokkal személyesebbnek fogják fogadni, a HTML pedig egyesek számára nehezebben olvasható. Egyes e-mail olvasók a felhasználói beállításoktól függően akár meg is akadályozhatják a HTML kézbesítését. A sima, egyszerű szöveg mindig könnyen olvasható és nagyon jól fogadható.

Most, hogy már sokat olvasott az e-mail marketingről, sokkal magabiztosabbnak kell éreznie magát azzal kapcsolatban, hogy ez a téma hogyan segíthet Önnek sikeressé válni. Szeretne pozitívan gondolkodva belemenni egy ilyen témába, mert amikor ezt teszi, és alkalmazza mindazt, amit tanult, a siker könnyen jön.