Felhasználói útmutató az Office Depot cikk marketinghez az interneten!

Felhasználói útmutató az Office Depot cikk marketinghez az interneten!

 

A backlinkek a sikeres office depot cikkmarketing egyik fő forrása; egy kicsit zavaros is lehet. Némi idővel és erőfeszítéssel könnyen eljuthat a backlinkekből származó jutalmak learatásának útjára. Amit alapvetően tesznek, hogy megtalálják Önt; maximalizálva annak esélyét, hogy nyereséget érjen el. A könyvtárakba, blogokba és más, az Ön és a rése szempontjából releváns oldalakra mutató és onnan származó linkek az egyik legjobb eszköz arra, hogy az emberek megtalálják az Ön tartalmát, és végül a termékét, szolgáltatását, blogját vagy bármi mást, amivel pénzt keres. Nézze az alábbi tippeket az induláshoz.

Amikor cikket ír a webhelye népszerűsítésére, biztosítania kell, hogy a tartalom szórakoztató legyen az olvasó számára. Próbáljon barátságos, kötetlen stílusban írni. Még a technikai vagy nehéz témákat is lehet könnyebben olvasható stílusban tárgyalni. Ne idegenítse el az olvasókat unalmas tartalommal.

Néha a beszélgetések, amelyek egy poszt kommentjeiben történhetnek, több pénzt hozhatnak, mint a fő tartalom. Az olvasók sokkal nagyobb valószínűséggel térnek vissza egy olyan oldalra, ahol beszélgethetnek a tartalomszolgáltatóval. Bizalmat és visszatérő látogatókat építhet.

Amikor az irodai depó marketingcikkekről van szó, hogy az emberek meglátogassák vagy vásároljanak, akkor ezt maga is megteheti.. Szem előtt kell tartania, hogy tehetségre van szükség ahhoz, hogy jó író legyen. Ahhoz, hogy jó író legyen, jó nyelvtannal kell rendelkeznie, és ismernie kell a megfelelő írásjeleket. Az egyéb gyakori írásfogalmak ismerete szintén elengedhetetlen. Tudnia kell, hogyan kell manipulálni a szavakat. Az írás művészet, nem csak mechanika.

Tegye fel a cikkeit először a honlapjára, hacsak nem tiltják. Ezzel a weboldala elnyeri a keresőmotorok figyelmét, és előkelőbb helyen fog szerepelni. Először a keresőmotorok indexeljék a cikket a webhelyén, majd küldje ki cikkeit a világba, hogy több ügyfelet vonzzon.

Használjon közösségi média megosztó gombokat, mint például a "Post to Facebook" és a "Tweet this" azon a webhelyen, ahol cikkeit közzéteszi. Ha a cikkei rezonálnak valakire, akkor lehet, hogy meg fogja osztani az ismerőseivel, és további eladásokat fog generálni. Ne használja azonban maga a gombokat, mivel egy "önállóan népszerű" cikket kevésbé valószínű, hogy spamnek fognak tekinteni.

Írjon továbbra is cikkeket, hogy az emberek továbbra is visszatérjenek. A keresőmotorok alkalmazásokat használnak arra, hogy indexelési céllal rendszeresen újra meglátogassák webhelyét. Az új tartalmak posztolásával a keresőmotorok gyakrabban indexelik webhelyét, és ezzel magasabbra helyezik a rangsorban.

Maradjon a témánál. Cikkeinek mindig relevánsnak kell lenniük ahhoz, amit népszerűsítenek. Ha lakásfelújításról ír, nincs ok arra, hogy beledobjon egy történetet a nemrégiben a Bahamákon töltött nyaralásáról. Az olvasók azt akarják, hogy a tartalom illeszkedjen a témához, ezért ügyeljen arra, hogy ne térjen el túlságosan a témától.

Miután már van egy egészséges gyűjteménye megírt cikkekből, gyűjtse össze őket, és készítsen belőlük egy e-könyvet. Ennek az ebooknak az eladása nem egy különösebben csodálatra méltó cikkmarketing taktika. Az olvasók nem fogják értékelni, hogy megpróbál pénzt kérni tőlük a máshol ingyenesen elérhető tartalomért. Az ebook jobb felhasználási módja, ha ingyenes jutalomként szolgál az ügyfelek és potenciális ügyfelek számára, akik érdeklődésüket fejezték ki az Ön vállalkozása iránt.

Az idő pénz, érdemes minden nap egy kis időt arra fordítani, hogy kampányoljon magának az interneten. A backlinkelés az egyik legjövedelmezőbb módja a saját maga népszerűsítésének, és teljesen ingyenes, ha maga végzi a munkát. Kezdje el még ma, és rendszeresen karbantartja az összes tartalmát, és akkor biztos lehet a sikerben. Sok sikert!