Tanácsok a Facebook marketing javításához

Tanácsok a Facebook marketing javításához

Álmodsz a sikerről? Szeretnéd, ha a profitod elérné az összes kitűzött célt? Ha igen, akkor a Facebook marketing egy nagyszerű módja lehet annak, hogy mindezeket és még többet is elérhess. Ez a cikk részletesen ismerteti azokat a lépéseket, amelyeket meg kell tenned a kampány létrehozásakor.

Ne regisztrálj egy Facebook-fiókra, és ne várd, hogy márkád neve magáért beszéljen. Még ha az általad forgalmazott márka meglehetősen jól megalapozott is, akkor is tenned kell azért, hogy még népszerűbbé tedd. Ha ezt elmulasztod, elveszítheted a rajongóid egy részét.

Ha van egy kedvezmény vagy egy ingyenes ajándék a Facebook-oldaladon, az nagyszerű módja a követők számának növelésének. Az emberek szeretik az ingyenességet. Ha ingyenes ajándékot vagy más kedvezményt kínálsz, az arra ösztönzi követőidet, hogy megosszák az ajánlatot. Amikor az emberek megosztják az ajánlatod, további olyan ügyfelek számára is megismertetik vállalkozásod, akik esetleg még nem hallottak rólad.

Egyedi Facebook-oldallal kell rendelkezned ha marketingcélokra használod. A jó minőségű képek és a vonzó színek elengedhetetlenek. A Facebook legtöbb felhasználója vizuális.

Adj a Facebook-oldaladnak egy igazán erős témát. Tudd, hogy miről szól, és add át ezt az oldaladnak grafikai megjelenésében. Ne feledd, egyetlen esélyed van arra, hogy kiváló első benyomást kelts új Facebook-látogatóidnak. Ahhoz, hogy igazi rajongókká váljanak, már az első oldalletöltéstől kezdve teljesítened kell.

Adj hozzá képeket a profiloldaladhoz. Az emberek szeretik a képeket, és valóban igaz, hogy egy kép többet ér ezer szónál. Ha a rajongóid láthatják, hogy mit kínálsz, az ügyfeleid a termékeiddel vagy szolgáltatásaiddal, vagy hogy mit képviselsz, nagyobb kötődést fognak érezni a cégedhez.

Tarts versenyeket a Facebookon. A versenyek tartása és a szórakoztató nyeremények kiosztása remek módja annak, hogy az emberek kedveljék Facebook-oldalad. Az emberek szeretik az ingyenes nyereményeket, és ez segíthet abban, hogy több követőd legyen. Állíts be egy dátumot, amikor a verseny véget ér, és csak azok vehetnek részt rajta, akik kedvelik az oldaladat.

Válaszolj a rajongóidnak. Ne feledd, hogy a Facebook közösségi oldal! A rajongóid azért kezdtek el követni téged, mert érdekli őket az ajánlatod. Kommunikálni akarnak veled. Ha kérdéseket írnak vagy beszélgetést folytatnak, kapcsolódj vissza. Válaszolj ezekre a kérdésekre, és kapcsolódj be a beszélgetésbe. Ez nagy lojalitást fog építeni a követőid körében.

A Facebook sok vállalkozás számára szinte második weboldal lett. Miután már több éve a Facebookon vannak, és összehasonlították a Facebookról és a hivatalos üzleti weboldalról érkező forgalmi eredményeket, sok vállalkozás azt tapasztalja, hogy több forgalmuk van a Facebookon, mint a saját weboldalukon. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy bővítsd jelenléted az interneten.

Nem leszel sikeres, ha nem lépsz rendszeresen kapcsolatba a Facebook-nézőiddel. Nem kell minden nap vagy egész nap posztolnod, de rendszeresen frissíteni kell az oldalt. Tartsd a tartalom minőségét, és adj olyan információkat a közönségnek, amelyekre valóban kíváncsiak.

Használd a Facebook Insights-ot, hogy jobb Facebook-oldalt alakíts ki vállalkozásod számára. A Facebook Insights egy elemző eszköz, amely nyomon követi a felhasználók interakcióit és a Facebook-oldal használatát. Használata minden oldaladminisztrátor számára ingyenes. Használd, hogy lásd, hányan használják az oldalad, milyen tartalmak érdeklik őket a legjobban, és mi az, ami a legkevésbé érdekli őket. Használd ezeket az adatokat, hogy ennek megfelelően igazítsd ki az oldaladon végzett tevékenységeket.

Akár vonzó hirdetéseket tervezel létrehozni, akár üzleti oldalbirodalmat építesz, az első lépés mindig az, hogy minél többet tanulj. Ez a cikk nagyszerű első állomás, de olvass tovább és kutass tovább. Minél többet tanulsz, annál jobbak lesznek a kampányaid, és a siker gyorsan követni fog.