Okostelefon cikk marketing, még soha nem volt könnyebb, ezekkel a javaslatokkal az lesz!

Okostelefon cikk marketing, még soha nem volt könnyebb, ezekkel a javaslatokkal az lesz!

Akár e-könyveket próbál eladni online, akár egyszerűen csak forgalmat irányít a blogjára néhány PPC-hirdetéshez, fontos, hogy elég információt tudjon a marketingről ahhoz, hogy észrevegyék a mindennapi internetezők. Ez a cikk elmagyaráz néhány nagyszerű tippet a cikkmarketinggel kapcsolatban. Figyeljen oda, és tanulja meg, hogyan kell helyesen marketingelni.

Használja ki a keresőmotor "speciális keresés" opcióját, hogy a legjobb eredményeket kapja a kereséshez. Ez különösen akkor hatékony, ha tudományos kutatást végez egy dolgozathoz. A "keresés egy webhelyen vagy tartományon belül" opcióba írja be a ".gov", vagy ".edu" lehetőséget. Ez a művelet csak az ilyen végződésű webhelyekről származó találatokat húzza ki. Ez biztosítja, hogy a keresési eredmények tudományos vagy jogi forrásokból származzanak, ami egy dolgozat vagy hivatalos folyóirat megírásakor alapvető fontosságú.

Tartson fenn egy e-mail hírlevelet, és szerezzen feliratkozókat a weboldalán. Az e-mail hírlevél lehetővé teszi, hogy rendszeresen hozzáférjen a leendő ügyfelek e-mail postaládájába. Még csak el sem kell menniük a weboldalára ahhoz, hogy hírlevéllel elérje őket. Adjon nekik nagyszerű információkat, és fejezze be egy linkkel a webhelyére; meg fogják látogatni.

Adja ki a munkáját. Ha nem tud írni, ne gyötrődj minden cikken. Egyszerűen béreljen fel egy írót, aki elvégzi a munkát Ön helyett. A folyamatnak nem kell drága vagy fáradságosnak lennie; minden árkategóriában vannak írók. Egy író felfogadása felszabadítja Önt az Ön által kevésbé kedvelt üzleti tevékenységekre, és a munka így is elkészül.

Ha van érzéke az íráshoz, írjon cikkeket, és küldje el őket cikkoldalakra. Ezzel nem csak a kereshető tartalmát növeli, hanem új olvasók hordáit is hozza a weboldalára. Sok ilyen oldal fizet a jó beadványokért, így ez csak egy plusz bónusz.

A cikkmarketing-kampány expozíciójának növelésének egyik módja a vendég bloggerként való megjelenés biztosítása. Ilyenkor megkérdez egy, az ön területéhez tartozó bloggert, hogy írhat-e cikket a blogjukba. Ahhoz, hogy ezt megpróbálhassa, meg kell szereznie a szakértelem és a megbízhatóság hírnevét. Ha vendégblogger helyet kap, a cikkei sok új olvasóhoz jut el.

Ha gondot okoz a cikkei rendszerezése és elolvastatása, alkalmazza a jól bevált listaformátumot. A listákba rendezett cikkek rendkívül népszerűnek és hatékonynak bizonyultak az interneten. Az írók számára ez a struktúra könnyen kezelhető. Az olvasók jól reagálnak a listaszerű cikkekre. A listák rövidek és ütősek a cikkek bekezdései - ideális az online íráshoz.

A cikkekben minden olyan változatosság, amely megakadályozza, hogy az olvasók unatkozzanak, jó dolog. Az olvasói unalom olyan veszély, amely még a legjobb cikkmarketing-stratégiákat is fenyegeti. Azok a cikkírók, akik évek óta magas minőségű tartalmat gyártanak nagy közönség számára, még mindig hajlamosak arra, hogy elveszítsék az unatkozó olvasókat. A hosszú távú barázdába esés veszélyes, még akkor is, ha a barázda sikeres.

A cikkmarketing sikerének fontos tényezője mind a weboldalán található cikkek száma, mind pedig a cikkek minősége. Ez a kettős fókusz az olvasóknak hasznos tartalmat nyújt a legkülönbözőbb témákban. Amint hozzászokik az íráshoz, elkezdhet rendszeres időbeosztást készíteni.

Használja ki a könyvtárban a cikke után megjelenő szerzői mezőt. Használd ki ezt az időt arra, hogy írjon egy jó, rövid életrajzot magáról, és mindenképpen írjon egy linket vissza a webhelyéhez, amelyre az olvasók rákattinthatnak. Használja ezt a dobozt "felhívásként", hogy segítsen több forgalmat szerezni a webhelyére a könyvtárakból.

Ma még a legkisebb blogok is lehetnek egy év múlva a web legnagyobb blogjai. Mindaddig, amíg képes forgalmat bonyolítani és ügyfélkört építeni, bármilyen webhelyet vagy ötletet vállalkozássá alakíthat. Az ebben a cikkben található cikkmarketing tippek segítenek Önnek abban, hogy sikeres vállalkozóvá váljon.

frankfurti leves, lencsefőzelék, almás pite, töltött káposzta, sárgaborsó főzelék

 

1. frankfurti leves

2. lencsefőzelék

3. almás pite

4. töltött káposzta

5. sárgaborsó főzelék

frankfurti leves, lencsefőzelék, almás pite, töltött káposzta, sárgaborsó főzelék