Online marketing eszközök: Blog, E-mail marketing, PPC, Keresőmarketing és SEO
2018. január 09. írta: Online marketing 101

Online marketing eszközök: Blog, E-mail marketing, PPC, Keresőmarketing és SEO

Blog –

 

Webhelyek és internetes magazinok azon típusát nevezzük blognak, melyeken cikkek és hírek jelennek meg, amihez az oldalra látogatók megjegyzéseket, kommenteket fűzhetnek hozzá.

Vizuális hirdetések - A weboldalakon megjelenő reklámok. Ezen hirdetések típusuktól függően lehetnek statikusak, animáltak. Képeket, videókat, szöveges és interaktív tartalmakat egyaránt tartalmazhatnak.

 

E-mail marketing –

 

Ez egy olyan fajta marketingtechnika, melyben a nevében is benne foglaltatik, hogy az emailt használjuk eszközként, termékeink és szolgáltatásaink reklámozására, potenciális ügyfeleinknek. Az új ügyfeleink érdeklődését felkeltsük és üzletet kössünk velük.

 

Helyi marketing –

 

Azt a marketing kampányt nevezzük helyi marketingnek, mellyel üzletünk, vállalkozásunk a saját régiónkban, megyénkben vagy városunkban reklámozzuk a potenciális ügyfelek számára.

Természetes (organikus) keresési találatok – Olyan, a kereső oldalak találati oldalán

ingyenesen megjelenő bejegyzések, weboldalak, amelyek a keresett kulcsszavakra, kifejezésekre, relevánsak.

 

Kattintásonkénti fizetés (Pay-Per-Click – PPC) –

 

PPC-nek is rövidítik a Pay Per Click mozaikszóból eredendő fizetési modellt, melynél csak akkor fizetünk, ha a hirdetésünkre kattintanak. Beruházási megtérülés (ROI arány) Return on Investment, egy beruházás teljesítményét, hatékonyságát mérő rendszer. A marketingre fordított beruházás megtérülésének (ROI-jának) kiszámításához osztanunk kell a hasznot

(a megtérülést) a beruházás költségeivel.

 

keresőmarketing budapest

 

Keresőmarketing (Search Engine Marketing – SEM) –

 

Olyan keresooldali online hirdetéseket értünk ez alatt, amik elősegítik webhelyünk látogatását.

Keresőmarketing esetében gyakran alkalmazzák a PPC-t azaz a kattintásonkénti fizetést, ami egy olyan ajánlati modell, melynél a hirdető csak abban az esetben fizet, ha az érdeklődő a hirdetésére kattint.

 

Keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization – SEO) – kulcsszó optimalizálás.

 

A keresőmotorok mint pl. a Googleban lévő természetes keresésben való előkelő helyezés segítése honlapunk számára. Ennek része a kulcsszó optimalizálás.

 

Keresési eredményoldalak –

 

Ez egy lista azon webhelyekről (általában a Google keresőmotor jeleníti meg) azon weboldalakról melyekre rákerestek az internetezők egy adott szó vagy kifejezés által.

 

Közösségi média –

 

Olyan webhelyek, fórumok és blogok, közösségi oldalak, kép-és videómegosztó portálok, melyek a felhasználókat megosztásra, hozzászólásra ösztönzik.

Közösségi médián alapuló marketing –

 

Az Ön termékének, szolgáltatásának népszerűsítése és hirdetése közösségi médián keresztül, és a közösségi média körébe tartozó weboldalakon keresztül.

 

Kiemelt partnerek:

 

Üzemorvosi vizsgálat Budapesten:

üzemorvosi vizsgálat

Aba autóbérlés Budapest

autóbérlés budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://keresomarketingugynoksegbudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr213561205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.