Online marketing eszközök: Blog, E-mail marketing, PPC, Keresőmarketing és SEO
2018. január 09. írta: Online marketing 101

Online marketing eszközök: Blog, E-mail marketing, PPC, Keresőmarketing és SEO

Blog –

 

Webhelyek és internetes magazinok azon típusát nevezzük blognak, melyeken cikkek és hírek jelennek meg, amihez az oldalra látogatók megjegyzéseket, kommenteket fűzhetnek hozzá.

Vizuális hirdetések - A weboldalakon megjelenő reklámok. Ezen hirdetések típusuktól függően lehetnek statikusak, animáltak. Képeket, videókat, szöveges és interaktív tartalmakat egyaránt tartalmazhatnak.

 

E-mail marketing –

 

Ez egy olyan fajta marketingtechnika, melyben a nevében is benne foglaltatik, hogy az emailt használjuk eszközként, termékeink és szolgáltatásaink reklámozására, potenciális ügyfeleinknek. Az új ügyfeleink érdeklődését felkeltsük és üzletet kössünk velük.

 

Helyi marketing –

 

Azt a marketing kampányt nevezzük helyi marketingnek, mellyel üzletünk, vállalkozásunk a saját régiónkban, megyénkben vagy városunkban reklámozzuk a potenciális ügyfelek számára.

Természetes (organikus) keresési találatok – Olyan, a kereső oldalak találati oldalán

ingyenesen megjelenő bejegyzések, weboldalak, amelyek a keresett kulcsszavakra, kifejezésekre, relevánsak.

 

Kattintásonkénti fizetés (Pay-Per-Click – PPC) –

 

PPC-nek is rövidítik a Pay Per Click mozaikszóból eredendő fizetési modellt, melynél csak akkor fizetünk, ha a hirdetésünkre kattintanak. Beruházási megtérülés (ROI arány) Return on Investment, egy beruházás teljesítményét, hatékonyságát mérő rendszer. A marketingre fordított beruházás megtérülésének (ROI-jának) kiszámításához osztanunk kell a hasznot

(a megtérülést) a beruházás költségeivel.

 

keresőmarketing budapest

 

Keresőmarketing (Search Engine Marketing – SEM) –

 

Olyan keresooldali online hirdetéseket értünk ez alatt, amik elősegítik webhelyünk látogatását.

Keresőmarketing esetében gyakran alkalmazzák a PPC-t azaz a kattintásonkénti fizetést, ami egy olyan ajánlati modell, melynél a hirdető csak abban az esetben fizet, ha az érdeklődő a hirdetésére kattint.

 

Keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization – SEO) – kulcsszó optimalizálás.

 

A keresőmotorok mint pl. a Googleban lévő természetes keresésben való előkelő helyezés segítése honlapunk számára. Ennek része a kulcsszó optimalizálás.

 

Keresési eredményoldalak –

 

Ez egy lista azon webhelyekről (általában a Google keresőmotor jeleníti meg) azon weboldalakról melyekre rákerestek az internetezők egy adott szó vagy kifejezés által.

 

Közösségi média –

 

Olyan webhelyek, fórumok és blogok, közösségi oldalak, kép-és videómegosztó portálok, melyek a felhasználókat megosztásra, hozzászólásra ösztönzik.

Közösségi médián alapuló marketing –

 

Az Ön termékének, szolgáltatásának népszerűsítése és hirdetése közösségi médián keresztül, és a közösségi média körébe tartozó weboldalakon keresztül.

 

Kiemelt partnerek:

 

Üzemorvosi vizsgálat Budapesten:

üzemorvosi vizsgálat

Aba autóbérlés Budapest

autóbérlés budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://keresomarketingugynoksegbudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr513561205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Chip tuning, eljegyzési gyűrű, zárcsere Budapest, kulcsszó optimalizálás, chiptuning, menedzserszűrés

zárcsere Budapest

feminine wellness oils chiptuning menedzserszűrés

chip tuning, zárcsere Budapest, kulcsszó optimalizálás, chiptuning, menedzserszűrés

teherszállítás ausztria, áruszállítás Ausztria teherszállítés és áruszállítás Ausztria
Miben lesz segítségedre egy keresőmarketing ügynökség? 1.Keresőoptimalizálásban Azért szükséges az elkészült weboldalad keresőoptimalizálni, mert ha ezt elhanyagolod, a terméked/szolgáltatásod iránt érdeklődők nem fognak rád találni a Googleben. Márpedig ez az egyik legfontosabb dolog. Egy keresőmarketing ügynökség ebben is nagy segítség. Előnyöd ez esetben az, hogy releváns érdeklődők érkeznek a weboldaladra jelentős kiadás nélkül. 2. Keresőhirdetéseket menedzsel Egy keresőmarketing ügynökség a keresőoptimalizáláson túl, PCC kampányokat (kattintás alapú fizetett hirdetés) is kezelhet Google Adwords vagy Facebook segítségével, ahol elérik a célközönséget a termékeiddel, szolgáltatásaiddal. Ez esetben egy keresőmarketing ügynökség minden részfeladatot vállal. Felépítik a stratégiát, megírják a szöveged, feladják a hirdetéseid, felügyelik a futó kampányokat, havi elemzéseket készítenek az elért eredményekről. Előny, hogy a keresőmarketing ügynökségeknél olyan emberek dolgoznak, akik a Google szigorú vizsgáztatási rendszerét kiválóan teljesítették. 3. Elkészíti a weboldalad és karbantartja Ha igény van rá, a meglévő weboldalad teljes analizálását elvégzik, mind technikai, mint webergonómiai szempontból, és amennyiben szükséges, módosítják azt fejlesztő, programozó és grafikus csapat bevonásával. Szükség esetén egy új weboldalt is készítenek nekünk, Miért érdemes keresőmarketing ügynökség mellett letenni a voksot? Ha Budapestre történik a keresőoptimalizálás, és a cég is Budapesten található, ebben az esetben még hatékonyabban tud együttműködni a vállalkozással, sikerül eredményes munkát végezni, így a vállalkozás bevételei, látogatottsága, és konverziója növekedni fog. Egy keresőmarketing ügynökség bevonásával rengeteg időt és energiát megspórolhatunk, pénzről nem is beszélve. Kérj havi konzultációt a keresőmarketing ügynökségtől, így lehetőséged nyílik arra, hogy átbeszéljétek az elért eredményeket, illetve a következő havi célokat.