A keresőmarketing lényege dióhéjban
2017. december 18. írta: Online marketing 101

A keresőmarketing lényege dióhéjban

A keresőmarketing lényegéről röviden

 

    A keresőmarketing egy olyan internetes technika vagy módszer, ami segít az embernek, hogy a weboldala jobb helyre kerüljön azokban a találati listákban, amik az interneten különböző dolgokat keresők szeme előtt megjelennek pl. a Google-ban. Fontos persze, hogy a weboldalunk lehetőleg olyankor jelenjen meg valakinek, amikor az az általunk végzett és az oldalunkon hirdetett tevékenységhez tartalmilag kapcsolódó szavakra vagy kifejezésekre keres rá az interneten.

Ha oldalunkat félrevezető kulcsszavakra optimalizáljuk (abból a célból, hogy minél több látogatót csaljunk oda vagy akár csak figyelmetlenségből – ez a végeredmény szempontjából mindegy), az az internet világában szabályszegésnek minősül, ami miatt büntetésként a keresőprogramok „lefokozhatják” oldalunkat a találati listákban, sőt, akár bizonyos időre ki is zárhatják az általuk számon tartott oldalak közül, ami ilyenkor semmilyen keresés hatására nem jelenik meg a találatok között. Szóval már csak emiatt is érdemes a tisztességes verseny elveit követve viselkedni az internet virtuális valóságában! A keresőmarketing rendkívül hasznos és nem kicsit bonyolult, újkeletű tudományát egyébként angol nevének rövidítésével SEM-nek is szokták nevezni.

 

keresőmarketing és keresőoptimalizálás

 

    Mi történik a keresőmarketing tevékenység során, ami látogatói számának növekedéséhez segíti hozzá weboldalunkat? Az attól függ, hogy a keresőmarketing területén belül annak melyik ágát részesítjük előnyben: a keresőoptimalizálást (más néven SEO-t) vagy a keresőreklámozást (más néven SEA-t).

    A SEO lényege abban áll, hogy különböző „emberközeli” eszközökkel érjük el, pontosabban érik el az általunk megbízott szakemberek azt, hogy a megfelelő kulcsszavakra rákeresve minél több ember szeme előtt, a találatok között minél jobb pozícióban jelenjen meg az oldalunkhoz vezető link, ezáltal növelve annak látogatottságát és ha árulunk valamit, akkor értelemszerűen a bevételünket, ill. ha mondjuk „csak” egy számunkra fontos eszmét hirdetünk, akkor annak a népszerűségét, ismertségét az emberek körében. (Az internet egy olyan kivételes „hely” a mai világban, ahol az emberi jószándéknak jóval több megnyilvánulásával lehet találkozni és mint olyannak, a hasznát – ingyen – élvezni, mint a „nagybetűs élet” többi területén. Hogy ennek mi az oka, azon érdekes és talán érdemes is volna elgondolkodni...)

    A SEA segítségével lényegében ugyanazt a célt valósíthatjuk meg, mint a SEO-val, azzal a különbséggel, hogy ebben az esetben nem csak oldalunk gondozásba vételéért, a keresőmarketinges  cégnek fizetünk, hanem ezen felül a hirdetéseink megjelenéséhez webes teret biztosító keresőprogram, tehát többnyire a Google, üzemeltetőjének is. És ezenkívül fontos különbség még az, hogy ez utóbbi módszerrel viszont sokkal hamarabb, konkrétan azonnal lehet elérni a találati listában a kívánt helyezést (itt minden csak a pénzen múlik), szemben a SEO-val, ami rendszerint hónapok, tipikusan kb. fél év alatt éri el, hogy oldalunk az általa elérhető legjobb pozícióba kerüljön a találati listákban, ráadásul ebben az esetben a helyezésünk kevésbé is stabil, mint a SEA-val megtámogatott oldalak esetében, mivel természetes és emiatt előre nem mindig kiszámítható jelenségek alakulásától függ.

    Remélem, sikerült megvilágítanom a keresőmarketing és az azt alkotó két részterület lényegét.

Hívd az Online marketing 101 nemzetközi keresőmarketing ügynökséget!



A bejegyzés trackback címe:

https://keresomarketingugynoksegbudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr9013510319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Csótányirtás, eljegyzési gyűrű, zárcsere Budapest, kulcsszó optimalizálás, chiptuning, menedzserszűrés

zárcsere Budapest

feminine wellness oils chiptuning menedzserszűrés

Csótányirtás, eljegyzési gyűrű, zárcsere Budapest, kulcsszó optimalizálás, chiptuning, menedzserszűrés

teherszállítás ausztria, áruszállítás Ausztria teherszállítés és áruszállítás Ausztria
Miben lesz segítségedre egy keresőmarketing ügynökség? 1.Keresőoptimalizálásban Azért szükséges az elkészült weboldalad keresőoptimalizálni, mert ha ezt elhanyagolod, a terméked/szolgáltatásod iránt érdeklődők nem fognak rád találni a Googleben. Márpedig ez az egyik legfontosabb dolog. Egy keresőmarketing ügynökség ebben is nagy segítség. Előnyöd ez esetben az, hogy releváns érdeklődők érkeznek a weboldaladra jelentős kiadás nélkül. 2. Keresőhirdetéseket menedzsel Egy keresőmarketing ügynökség a keresőoptimalizáláson túl, PCC kampányokat (kattintás alapú fizetett hirdetés) is kezelhet Google Adwords vagy Facebook segítségével, ahol elérik a célközönséget a termékeiddel, szolgáltatásaiddal. Ez esetben egy keresőmarketing ügynökség minden részfeladatot vállal. Felépítik a stratégiát, megírják a szöveged, feladják a hirdetéseid, felügyelik a futó kampányokat, havi elemzéseket készítenek az elért eredményekről. Előny, hogy a keresőmarketing ügynökségeknél olyan emberek dolgoznak, akik a Google szigorú vizsgáztatási rendszerét kiválóan teljesítették. 3. Elkészíti a weboldalad és karbantartja Ha igény van rá, a meglévő weboldalad teljes analizálását elvégzik, mind technikai, mint webergonómiai szempontból, és amennyiben szükséges, módosítják azt fejlesztő, programozó és grafikus csapat bevonásával. Szükség esetén egy új weboldalt is készítenek nekünk, Miért érdemes keresőmarketing ügynökség mellett letenni a voksot? Ha Budapestre történik a keresőoptimalizálás, és a cég is Budapesten található, ebben az esetben még hatékonyabban tud együttműködni a vállalkozással, sikerül eredményes munkát végezni, így a vállalkozás bevételei, látogatottsága, és konverziója növekedni fog. Egy keresőmarketing ügynökség bevonásával rengeteg időt és energiát megspórolhatunk, pénzről nem is beszélve. Kérj havi konzultációt a keresőmarketing ügynökségtől, így lehetőséged nyílik arra, hogy átbeszéljétek az elért eredményeket, illetve a következő havi célokat.