4 tuti tipp, amivel csökkentheted az adwords költségeket!
2017. augusztus 17. írta: Online marketing 101

4 tuti tipp, amivel csökkentheted az adwords költségeket!

4 tuti tipp, amivel csökkentheted az Adwords költségeid!
Megmutatjuk, hogy az alábbi 4+1 tippünkkel, hogyan tudod csökkenteni hirdetési költségeid, mert biztosan Te sem szeretnél feleslegesen költeni!

onlinemarketing101 adwords

  1. Szűrj megyékre, városokra!
    Térképezzük fel azt, hogy az indított hirdetéseink közül, melyik, milyen szinten teljesített az adott településen, vagy megyében. Rengeteg pénzt megspórolhatunk azzal, ha a jövendőbeli hirdetési kampányoknál, megfelelően szűrünk, a jól teljesítő, releváns megyékre, illetve városokra. Ezen felül pedig ha azt tapasztaljuk, hogy a kampányunknál egy-egy város vagy megye nem teljesít jól, akkor érdemes ezeket hanyagolnunk!
  2. Állíts be időzítéseket a hirdetéshez!
    Azzal is tudsz spórolni, ha a hirdetést nem 0-24-ben megy, hanem csak bizonyos, a mi feltételeink által beállított időpontokban.  Így ki tudjuk szűrni az éjszakai vagy kora reggeli időpontokat, hisz akkor felesleges hirdetnünk, amikor a célközönségünk alszik vagy éppen más tevékenységet végez, internet böngészés, szolgáltatás vagy termékvásárlás helyett!
  3. Zárjunk ki egyes IP címeket!
    Ugye ismerősen cseng az a mondás, hogy saját magunk ellenségei ne legyünk? Egészen biztos, hogy ismerős lehet ez a mondás, de így is hajlamosak vagyunk abba a csapdába esni, hogy belekattintunk a saját hirdetésünkbe! Ez megesik nem egyszer, nem kétszer, hanem sokszor! Ez a gyakorlatban annyit tesz, hogy amikor a SAJÁT hirdetésünkre kattintunk, akkor minden egyes kattintásnál, a saját pénztárcánkból vesszük ki a kattintásonkénti díjat, és ezzel a saját statisztikánkat rontjuk! Ellenőrzés céljából rá lehet menni a saját hirdetésünkre, de a hobbi kattintásokat inkább hagyjuk a konkurenciára!
  4. Zárjuk ki a mobilfelhasználókat ha nincs mobilra optimalizált oldalunk!
    Az Adwords kampányok létrehozása előtt, érdemes feltérképezni, hogyan is teljesített előzőleg a mobilos adatforgalom, és ha úgy látjuk, hogy nem volt jövedelmező az eszköz, akkor dönthetünk úgy, hogy kizárjuk a kampányból! Viszont, azzal tisztában kell lennünk, hogy idővel, előbb vagy utóbb, de inkább előbb, szükség lesz arra, hogy weboldalunkat mobilra, és tabletre is egyaránt optimalizáljuk. Manapság már az emberek döntő többsége ezeket az eszközöket használja böngészésre, információszerzésre, vásárlásra.

 

Ezen hibák elkövetését kizárhatod, ha az Online marketing 101 keresőmarketing Ügynökséget bízod meg hirdetéseid kezelésével.

A bejegyzés trackback címe:

https://keresomarketingugynoksegbudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr6912757786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Chip tuning, eljegyzési gyűrű, zárcsere Budapest, kulcsszó optimalizálás, chiptuning, menedzserszűrés

zárcsere Budapest

feminine wellness oils chiptuning menedzserszűrés

chip tuning, zárcsere Budapest, kulcsszó optimalizálás, chiptuning, menedzserszűrés

teherszállítás ausztria, áruszállítás Ausztria teherszállítés és áruszállítás Ausztria
Miben lesz segítségedre egy keresőmarketing ügynökség? 1.Keresőoptimalizálásban Azért szükséges az elkészült weboldalad keresőoptimalizálni, mert ha ezt elhanyagolod, a terméked/szolgáltatásod iránt érdeklődők nem fognak rád találni a Googleben. Márpedig ez az egyik legfontosabb dolog. Egy keresőmarketing ügynökség ebben is nagy segítség. Előnyöd ez esetben az, hogy releváns érdeklődők érkeznek a weboldaladra jelentős kiadás nélkül. 2. Keresőhirdetéseket menedzsel Egy keresőmarketing ügynökség a keresőoptimalizáláson túl, PCC kampányokat (kattintás alapú fizetett hirdetés) is kezelhet Google Adwords vagy Facebook segítségével, ahol elérik a célközönséget a termékeiddel, szolgáltatásaiddal. Ez esetben egy keresőmarketing ügynökség minden részfeladatot vállal. Felépítik a stratégiát, megírják a szöveged, feladják a hirdetéseid, felügyelik a futó kampányokat, havi elemzéseket készítenek az elért eredményekről. Előny, hogy a keresőmarketing ügynökségeknél olyan emberek dolgoznak, akik a Google szigorú vizsgáztatási rendszerét kiválóan teljesítették. 3. Elkészíti a weboldalad és karbantartja Ha igény van rá, a meglévő weboldalad teljes analizálását elvégzik, mind technikai, mint webergonómiai szempontból, és amennyiben szükséges, módosítják azt fejlesztő, programozó és grafikus csapat bevonásával. Szükség esetén egy új weboldalt is készítenek nekünk, Miért érdemes keresőmarketing ügynökség mellett letenni a voksot? Ha Budapestre történik a keresőoptimalizálás, és a cég is Budapesten található, ebben az esetben még hatékonyabban tud együttműködni a vállalkozással, sikerül eredményes munkát végezni, így a vállalkozás bevételei, látogatottsága, és konverziója növekedni fog. Egy keresőmarketing ügynökség bevonásával rengeteg időt és energiát megspórolhatunk, pénzről nem is beszélve. Kérj havi konzultációt a keresőmarketing ügynökségtől, így lehetőséged nyílik arra, hogy átbeszéljétek az elért eredményeket, illetve a következő havi célokat.