Seo ügynökség Budapest: rangsorolási útmutató
2017. július 29. írta: Online marketing 101

Seo ügynökség Budapest: rangsorolási útmutató

Seo Ügynökség: Seo rangsorolási tényezők

 

A SEO ügynökségünk szerint a rangsorolási jelzések nem publikusak, ezért csak általánosságban lehet következtetni, illetve figyelni a Google szakembereinek nyilatkozatait azzal kapcsolatosan, hogy mit, mennyire vesz komolyan a Google. A helyzet ráadásul évről-évre mindig jelentősen változik. Most ezért is egy cikkben összegezzük, hogy elvileg melyek lehetnek a legfontosabb SEO rangsorolási tényezők 2017-ben a Google szempontjából az Online marketing 101 seo ügynökség véleménye szerint.

 

Rengeteget számítanak a külső, valamint belső linkek, mennyire releváns a tartalom, a weboldal könnyű használhatósága. Az, hogy pontosan mi minden még, ahhoz az egyik legjobb támpontot még mindig a keresőoptimalizálással foglalkozó cégek tapasztalatai adják. Ezek a vizsgálatok, pontosan megmutatják, hogy a weboldalaknak mely tulajdonságai előnyösebbek a jobb helyezés elérése érdekében. De persze erősen támaszkodhatunk, a Google szakemberei által elcsepegtetett információkra is.

 

seo ügynökség

 

A rangsorolási tényezők közül a linkek a legfontosabbak az Online Marketing 101 Seo Ügynökség szerint.

 

Az elmúlt években a hírek a Seo világából arró szóltak, hogy ugyan a linkek fontossága csökkent, de még mindig ez a legfontosabb tényező a rangsorolásnál, Moz, a Backlinko, Stone Temple Consulting és a Searchmetrics vizsgálatai szerint. Ugyanakkor a Searchmetrics 2016-os tanulmánya azt mutatta, hogy a weboldalakra mutató külső linkek ma már csak egyetlen rangsorolási tényezőt jelentenek a sok közül. A korreláció magas maradt a linkek valamint a tartalom között, azonban a fontosságuk így is csökken. A keresőmotorokat jobban segítik azon felhasználói jelzések, hogy az emberek mennyien kattintanak egy bizonyos találatra, mennyi ideig maradnak egy weboldalon, a felhasználónak az adott weboldal mennyire adott választ a felmerülő kérdésekben.

 

Gary Illyes a Google szakembere ugyanis úgy nyilatkozik, hogy linkek nélkül ismel lehet érni jó helyezéseket, ez úgy lehetséges, hogy olyan kulcsszavakat használunk, melyekre közepes a piaci verseny. A Stone Temple Consulting ezzel ellentétben teljesen mást említ. Ugyanis tökéletes egyezést észlelt a Google találatai és az oldalra mutató linkek között. Ennek érdekében a tanulmány hatezer oldal esetében vizsgálta meg az első ötven helyezést elérő weboldalt, a linkek számát összevetette a helyezésekkel.

 

Keresőoptimalizálás metódusok

 

Ez pedig kimutatta, hogy akármennyire is szofisztikált ma már a Google kereső-algoritmusa, a helyzet az, hogy a linkek tökéletesen meghatározzák, hogy milyen helyen szerepel egy adott weboldal a találati oldalakon. A tanulmány arra a tényre is rámutatott, ha nem releváns, és minőségi a weboldalunk, akkor azon a linkek sem fognak segíteni. Ha viszont a tartalom releváns, akkor a linkek határozzák meg a különbséget, a tanulmány rávilágított arra is, hogy ugyan a linkek számát vizsgálták meg, de a minőség a legfontosabb. Ne is kísérletezzünk a linkek vásárlásával, generálásával! Ennél sokkal professzionálisabb keresőoptimalizálás metódusok léteznek. Tehát nem csak a linkek száma, hanem a hivatkozó domain mennyisége, a hivatkozó oldalak minősége, illetve azok horgonyszövege is meghatározó szempont.

 

Ami a keresőoptimalizálás során a minőséget illeti, általában jobb egy linket kapni egy tekintélyes oldalról, mint száz linket, száz alacsony minőségű oldalról. A Searchmetrics mérése alapján az átlagos backlink szám 1352 volt a legjobban szereplő oldalaknál.

 

John Muller a Google szakértője 2015-ben még azt tanácsolta, hogy kerüljük a linképítést, mivel úgy vélte, ez természetellenes. Úgyhogy érdemes átnézni a link profilunkat, hogy az nem ütközik-e valahol bele a Google webmestereinek szóló útmutatójának valamelyik pontjába. Azonban azt se felejtsük el, hogy szakértők szerint a márkaemlítés az új link, vagyis a Google ugyanúgy figyelembe veszi azt is, ha valahol megjelenik a céged neve, mint ha egy link mutatna a weboldaladra. A dolog ráadásul nem jár kockázattal, vagy kevéssel, nem várható miatta büntetés, így erre is érdemes törekedni, vagy stratégiát építeni rá az erőltetett link elhelyezések helyett. A folyamatos frissítésen túl fontos a minőség, a felhasználói élmény, kerüljük az értéktelen, másolt, vagy automatikusan generált, motorizált tartalmakat. A felhasználó részére attól még nem lesz értékes egy szöveg, hogy tartalmilag hosszú! Attól válik azzá, hogy hasznosak a benne található információk. Ezért gyakran előfordul, hogy a rövidebb tartalmak jobb helyezést érnek el, mint a hosszan elnyújtott társaik.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://keresomarketingugynoksegbudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr5112700499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Csótányirtás, eljegyzési gyűrű, zárcsere Budapest, kulcsszó optimalizálás, chiptuning, menedzserszűrés

csótányirtás eljegyzési gyűrű zárcsere Budapest

kulcsszó optimalizálás chiptuning menedzserszűrés

Csótányirtás, eljegyzési gyűrű, zárcsere Budapest, kulcsszó optimalizálás, chiptuning, menedzserszűrés