Online marketing 101 Marketing Ügynökség

Keresőmarketing Ügynökség Budapest, Marketing

Keresőoptimalizálás SEO és keresőmarketing ügynökség

2017. december 11. - Online marketing 101

A keresőoptimalizálás SEO tudománya egy keresőmarketing ügynökség szemével

Az egyszerűség kedvéért angol elnevezéséből képzett mozaikszóval SEO-nak nevezett keresőoptimalizálás célja egy weboldal minél jobb (ideális esetben első) helyre való juttatása a keresőprogramok (magyar oldalak esetében jellemzően a Google) találati listáiban, bizonyos szavakra vagy kifejezésekre (ún. kulcsszavakra) való rákeresés esetén (tehát mindig el kell dönteni, hogy egy adott weboldal SEO-ját milyen kulcsszavakra szeretné elvégezni az ember).

keresőoptimalizálás seo keresőmarketing budapest

Ez azért nagyon fontos, mert az internetezők többsége a találati listáknak csak az első oldalát nézi meg és azon belül is csak az első néhány találatot (az esetek kb. 2/3-ában csak az első három találatnak szentelnek figyelmet az emberek), amelyek közül a legelső helyen álló weboldal (és ezáltal annak gazdája is!) természetesen abszolút versenyelőnyben van a mezőny többi tagjával szemben.

    A keresőprogramok meglehetősen bonyolult és az internet mennyiségi és minőségi fejlődésével  párhuzamosan folyamatosan bővülő algoritmusok alapján döntik el, hogy egy adott oldalt egy adott szóra vagy szókapcsolatra való rákeresés alkalmával hogyan rangsoroljanak a többi, témába vágó oldalhoz képest. Mindezek felett a hazánkban szinte egyeduralkodónak számító Google rangsoroló algoritmusa titkos, annak működésére mindössze következtetni lehet közvetlen módon, a keresőprogram működését figyelve.

Ezek a tényezők teszik olyan komplex, egy laikus számára átláthatatlannak tűnő és már-már szinte ijesztő területté a keresőoptimalizálás tudományát, és emiatt érdemes ezt a munkát valamilyen profi cégre bíznunk, amennyiben komolyak a szándékaink (kivéve persze ha magunk is járatosak vagyunk a dologban), ahelyett, hogy elriadnánk a dologtól, és csak hagynánk, hogy a weboldalunk parlagon heverjen az internet forgatagában.

    Na de térjünk vissza a SEO mibenlétére. Az optimalizálás első lépéseként az adott weboldal kulcsszavait kell feltérképezni és szükség esetén megváltoztatni, ill. még nem létező oldal esetén kigondolni. A kulcsszavak nem csak egy szóból állhatnak, hanem lehetnek több szóból álló kifejezések, sőt, komplett kérdőmondatok is. Igaz, hogy a legtöbb keresés egyszavas kulcsszavakra történik, de olyan területeken, ahol nagy a verseny, javíthatjuk pozíciónkat a konkurenciával szemben, ha szűkebb nichékhez tartozó, hosszabb kulcsszavakra (is) optimalizáljuk az oldalunkat.

    A kulcsszavakon túl egy weboldalnál nagy jelentősége van a rajta megjelentetett tartalomnak is. Azon túl, hogy számít, milyen színvonalú anyagokat töltünk fel odalunkra, fontos figyelnünk az ismétlődő (duplikált) tartalmak kerülésére is, ami azt jelenti, hogy ne másoljunk le egy az egyben más oldalakon levő szövegeket vagy szövegrészeket (akár csak mondatokat), sőt, a saját oldalunk aloldalai között se legyen efféle „áthallás”.

    Fontos tényező még az, hogy mennyire népszerű az oldalunk más oldalak körében, azaz milyen a linkprofilja, tehát hány oldalról mutatnak a weboldalunkra.külső linkek. Fontos, hogy ezek a hivatkozások ne „kamu” oldalakról érkezzenek, és az is számít, hogy tartalmilag milyen színvonalúak és mennyire látogatottak ezek az oldalak.

    A Google különösen nagy jelentőséget tulajdonít a weboldalak betöltési idejének, tehát érdemes oldalunk számára egy minél gyorsabb (lehetőleg SSD alapú) szerveren tárhelyet bérelnünk.

    És végül, de távolról sem utolsó sorban fontos szempont még az, hogy oldalunk az asztali számítógépeken és laptopokon kívül táblagépekre és mobiltelefonra is optimalizálva legyen. Az utóbbi szempont napjainkban egyre fontosabb (nézzünk csak körül a metrón, hogy hány ember nézi a többi embert és hány foglalkozik a mobiltelefonjával).

    A fenti szempontok egyszerre történő, megfelelően súlyozott figyelembe vétele egy külön szakma, ezért nem is csoda, hogy megtérül, ha a keresőoptimalizálás feladatát szakemberre bízzuk.

Keresd fel az Online Marketing 101 Keresőmarketing Ügynökség szakembereit!

 

Mit tud egy jó online marketing tanácsadó

Öt dolog amit egy jó online marketing tanácsadónak tudni kell!

 

Az elmúlt években nagyot fejlődött a digitális marketing világ, ezért nem olyan nehéz olyat találni, aki ne digitális marketing tanácsadónak vallaná saját magát. Érdemes azonban végiggondolni, hogy ebben a kimagaslóan és nagy léptekben fejlődő szakmában, nem mindegyik tanácsadó rendelkezik olyan tényleges tapasztalattal, akik professzionális munkával ki tudják elégíteni az ügyfeleik igényeit. Elképzelhető, hogy szereztek már némi tudást tartalom marketing és digitális stratégia területén, azonban közel sem biztos, hogy olyan hatékonyan tudnak eme eszközökkel bánni, hogy biztos bevételhez juttassanak.

Számtalan esetet láttunk már arra, amikor is a cégek nem a megfelelő digitális marketing tanácsadót alkalmazzák, ami odáig fajulhat, hogy mínuszba jövünk ki az alacsony bevételek miatt. Ennek elkerülése érdekében nem árt tudnunk, mit is keresünk, amikor marketing tanácsadót alkalmazunk.

Összeszedtünk 5 dolgot amit egy jó online marketing tanácsadónak tudni kell!

A cégek gyakran a rossz digitális tanácsadót alkalmazzák, ami ahhoz vezet, hogy a végén mínuszba jönnek ki a magas költségek és az alacsony bevételek végett. E probléma elkerülésének kulcsa az, hogy tudjuk, mit is keresünk, amikor egy tanácsadót alkalmaznunk. A cikk öt dolgot leír, amit egy jó tanácsadónak tudnia kell.

online marketing tanácsadó budapest

  1. Átlátható statisztikai adatok

Amennyiben a cégünk sokféle kampányt használ marketing célból, akkor nem túl jó ötlet az összes feladatot digitális marketing tanácsadó kezébe adni. A jó tanácsadó nem is fog ilyet kérni, ehelyett átlátható jelentésekkel fog előállni. A jelentésekből kiderül a jelenleg futó kampányok hatékonysága. Azok a tanácsadók akik nem elég hatékonyak, nem mutatják meg ezeket a jelentéseket, mert félnek attól, hogy a rossz számok ügyfelekbe fog kerülni, viszont egy jó tanácsadó a rossz számoktól sem riad vissza.

  1. Rugalmasság

Egy nap rengeteg minden történhet kampánytól függetlenül. Előfordulhat, hogy a stratégiák nem működnek, a teljesítmény nem hozza az elvártat. Egy jó tanácsadó készen áll minden ilyen helyzetre. Ha a tanácsadónk nem garantálja a rugalmasságot, az általában azért van mert túl elfoglalt, vagy nem akarja helyrehozni az ő általa generált hibát.

  1. Személyes kapcsolat kialakítása az ügyfelekkel

A digitális tanácsadók feladata, hogy hatékonyan segítsék az ügyfeleket, és az automatizált, számítógépek által kreált káoszt megakadályozzák. Így okuk sincs, hogy automatizálják szolgáltatásaikat. Az emberbarát ügyfélszolgálattal megbizonyosodhatnak a cégek arról, hogy a tanácsadót mások is azonnal elérik. A helyi támogatás biztosítja, hogy a munkát nem másnak adják ki Debrecenben, amíg Budapesten dolgozik a tanácsadó. A tanácsadó cégeknek tisztában kell lenniük azzal, hogy az ügyfelek szeretik a személyes, közeli kontaktot.

  1. A sikeres terv

Egy digitális marketing tanácsadó sikeres tervvel kell rendelkezniük. Olyannal amely minden egyes cég szükségleteihez tartozik. Kérd meg tanácsadód, hogy mutassa meg a rövid és hosszú távú stratégiákat is, valamint az előző munkáit, ahol a terve bevált, és látványos eredményeket hozott. Ha sikeres terv nem szerepelt ezelőtt, akkor nagy a valószínűsége, hogy a Te céged sem fog sikeresen szerepelni.

 

  1. Meglévő kampányok optimalizálása

 

Említésre került a részletes tanácsadói jelentés! Ezek a jelentések nem csak egyszerűen az előrehaladást segítő mutatók. Egy kiváló online marketing tanácsadó ezeket is felhasználja arra, hogy a jelenleg futó kampányokat, amennyiben szükség van rá, finomhangolja, optimalizálja. Olyan tanácsadóba sose fektess pénzt, aki csinál valamit, aztán faképnél hagy. Egy jó digitális marketing tanácsadónak tudnia kell, hogy a legjobb kampányoknak idő kell míg beérnek.

Emlékszel azokra a részletes tanácsadói jelentésekre? Az nem csak egy egyszerű előrehaladást mutató jelentés a jelenlegi teljesítményhez mérve. A legjobb online marketing tanácsadó felhasználja ezeket a jelentéseket és szükség szerint finom hangolja a jelenlegi kampányt. Ne fektess be egy olyan tanácsadóba, aki ír valamit aztán elmegy; a jó tanácsadóknak meg kell érteniük, hogy a legjobb kampányoknak idő kell, hogy megérjenek.

Egy kis szorgalomnál többre nincs is szükség ahhoz, hogy megmentsük a rossz digitális marketing tanácsadótól! Gondolj bele, mely dolgok a legfontosabbak a cég számára és ne félj kérdezősködni a jelöltek között, mielőtt döntést hoznál! Nincs is többre szükség a puszta szorgalomnál, hogy megmentsük a rossz digitális marketing tanácsadótól kampányainkat.

Közösségi média marketing szakértő: Online marketing 101

Közösségi média marketing szakértő az Online marketing 101 Keresőmarketing Ügynökségben:

 

Közösségi média marketing szakértőnk a következő feladatokban tud segítséget nyújtani:

  • Közösségi profilok létrehozása és kezelése, amelyek segítik a vállalkozást
  • Kiépítik a közönséget
  • Eléri a közönséget üzeneteken és eseményeken keresztül
  • Célzott és friss posztok készítése
  • Olyan stratégiák létrehozása, ahol a közösségi oldalt használják a forgalom létrehozásához
  • Egységes stílus kialakítása
  • Közösségi oldalas kampányok készítése, nyomonkövetése és kezelése
  • Tekintély kiépítése

Eredményes keresőoptimalizálás

 

Ezen feladatok mellett a közösségi oldal szakértő nagyban hozzájárul a sikeres online marketinghez valamint az eredményes keresőoptimalizáláshoz. Ez pedig annak köszönhető, hogy javaslatokat és elemzést adnak, melyek közvetlenül az emberektől jönnek.

Vegyünk egy példát, tegyük fel, hogy valakit megbízol cégen belül azzal, hogy kutasson kulcsszavak után. Egy másik alkalmazottad blogot fog írni, majd közösségi oldalakra posztol a megadott kulcsszavakkal. Más valaki pedig ezeket a posztokat elküldi, válaszol a kommentekre.

Egy közösségi oldalkezelő feltérképezi, hogy konkurenseink mit csinálnak a vállalkozásukban, az aktuális trendek elé mennek, és minden olyan adatot felhasználnak, melynek segítségével jobbá tehetik a vállalkozás online jelenlétét a közösségi csatornákon.

Olyan posztokat és blogokat kreálnak, melyek nem csak a termékeinket vagy szolgáltatásainkat népszerűsítik, hanem magát a vállalkozást is. Amint lehet válaszolnak kommentekre, kérdésekre. Tudják milyen nyelvezetet kell használni. Nyereményjátékokat hoznak létre, hogy még aktívabbak legyen a közönség, ezzel a vállalkozás szájról szájra terjedni fog, ami még több ügyelet vonz.

A MEGKÖZELÍTÉS

Amikor közösségi média marketinggel foglalkozol, mindig adva van egy téma/történés/tényállás: ezt kritizálhatod, pozitívan megerősítheted, tarthatod viccesnek, szomorúnak, moralizálhatsz és lehetsz cinikus. Megközelítheted a világ minden (szem)pontja felől (politika, szórakozás, oktatás, tudomány stb.) Egy releváns, egyedi, különleges megközelítéssel mindig nagyobb esélyed van eladni valamit (legyen az a legújabb terméked, vagy épp a legújabb alkotásod a blogodon).

FORMÁTUM

Tartalmat eladhatsz kvízzel, tanulmánnyal, felsorolásba szedett gondolatokkal, e-book-kal, videóval, barlangrajzzal (vagy a social médiával kompatibilisebb infografikával). Itt megint csak a közönségedet— vagy pontosabban fogalmazva a téma és a megközelítés közönségét — kell ismerned, vagy kiismerned.

A TARTALOM HOSSZA

Visszatérő és releváns kérdés, hogy milyen hosszúságú tartalmat állíts elő, hogy az fogyasztható, közkedvelt, hivatkozott, megosztott — egyszóval hatékony — legyen. Hosszú évekig terjedt a nézet, miszerint az internet népe nem olvas, kizárólag csak rövid, frappáns contentet. Ez azonban szép lassan, de annál biztosabban megdőlni látszik.

Ha felkeltettük érdeklődésed, csak hívd kollégánkat!

Partner: Digitális marketing blog

Közösségi média marketing szakértő cég: online marketing 101 ügynökség

Öt ok, amiért megéri egy közösségi média marketing szakértő céggel együtt dolgozni

 

Nem számít a cég mérete, szem előtt kell tartani az olyan tényezőket, mint a keresőmarketing és a közösségi oldalak. Bár sok cég ezt az alkalmazottakra bízza, a leghatékonyabb vállalkozók közösségi oldal szakértőkre bízzák a feladatot. Ez a felelősség rengeteg feladatot foglal magába, amelyek szükségesek a siker eléréséhez. Lehet, hogy a közösségi oldal marketingről azt gondolod, hogy néhány Facebook, Twitter vagy Instagram poszt, valójában ez ennél sokkal több.

 

Egy közösségi média marketing szakértő a következő feladatokat látja el:

 

• Közösségi profilok létrehozása és kezelése, amelyek segítik a vállalkozást

• Kiépítik a közönséget

• Eléri a közönséget üzeneteken és eseményeken keresztül

• Célzott és friss posztok készítése

• Olyan stratégiák létrehozása, ahol a közösségi oldalt használják a forgalom létrehozásához

• Egységes stílus kialakítása

• Közösségi oldalas kampányok készítése, nyomonkövetése és kezelése

• Tekintély kiépítése

 

Emellett persze a közösségi média marketing szakértő nagyban hozzájárul a sikeres marketinghez és az eredményes keresőmotor optimalizációhoz. Ez pedig azért van, mert olyan elemzést és javaslatokat tudnak adni, ami közvetlen az emberektől jön.

 

Például mondjuk azt, hogy valakire rábízod a cégen belül, hogy kulcsszavak után kutasson. Egy másik alkalmazott pedig blogot fog vezetni és közösségi oldalakra posztol ezekkel a kulcsszavakkal. Valaki más pedig elküldi ezeket a posztokat és válaszol a megjegyzésekre. Ki fogja megérteni azt, hogy ezekkel a módszerekkel valóban több vevőre tettél szert és népszerűbb lett a vállalkozásod? Általában ki nézi a közösségi oldalakon lévő trendeket?

 

Azonban a közösségi média marketing szakértő megfigyeli, hogy mások mit csinálnak a vállalkozásukban, elkapják az aktuális trendeket és minden lehetséges adatot felhasználnak, hogy jobbá tegyék a vállalkozás jelenlétét a közösségi oldalakon.

 

Olyan blogokat és közösségi oldal posztokat hoznak létre, amelyek nemcsak a termékeidet és szolgáltatásaidat népszerűsítik, de magát a vállalkozást is. Gyorsan válaszolnak minden lájkra, megjegyzésre, követésre vagy kérdésre. Pontosan tudják, hogy milyen nyelvezetet használjanak. Versenyeket és fórumokat hoznak létre, hogy még aktívabb legyen a közönség, így pedig szájról szájra jár a vállalkozás híre, ami még több ügyfélhez vezet.

 

Sok vállalkozó használja a közösségi oldalakat, ám nem elég hatékonyan. Ilyen formában pedig ezzel csak időt és erőforrást pazarolnak. Nyereségesebb lenne egy olyan szakértővel dolgozni, aki tudja, milyen posztokat írjon, hova tegye őket és hogyan használhatja a közösségi oldalakat az ügyfélbázis kiépítéséhez. Ha meg szeretnéd tanulni a hatékony közösségi oldal marketing módszerét, akkor lépj kapcsolatba az Online marketing 101-gyel, hogy megbeszéljük a lehetőségeket!

 

Tel:+36 70 629 0690

 

 

 

Google keresőoptimalizálás és SEO

Röviden a keresőoptimalizálásról (Google)

 

Aki kicsit is fogékony az információs technológiára és folyik pár csepp műszaki vér az ereiben, az egyre többet találkozhatott már a bűvös három, nagy, nyomtatott betűvel: SEO. A SEO mozaikszó egy angol kifejezésből ered, ez pedig nem más, mint a Search Engine Optimization.

Szó szerinti tükörfordításban ez keresőmotorok optimalizálását jelenti, a szakzsargonban itthon pedig Google keresőoptimalizálásként robbant be a tudatba az a jelenség, melyből az idő múlásával külön szakma és tudományág is kikerekedett.

Google marketing ügynökség Budapest

A keresőoptimalizálás tulajdonképpen nem más, mint az internetes keresőbe beírt szóra, szófordulatra, egy adott weblap legfelső helyre juttatása. A weblap adott esetben sokkal jobban rögzülhet a fogyasztóban, ha elsőként köszön vissza a keresett vonatkozás. Mi több, a statisztikák szerint az átlagos internetezők nagy többsége, szinte soha nem nyitja már meg a második oldalt a találati oldalak közt.

Ez statisztikailag nem kevesebb, mint kilencven százalékot jelent. A Google keresőoptimalizálás létjogosultságát és szükségességét tovább növeli az a statisztikai mutató, hogy a keresőprogramot használók csaknem fele a legelső, vagyis a leginkább frekventált helyen lévő találatra klikkel majd. A top 3 keresési eredmény valamelyikét, az interneten szörfölők nem kevesebb, sőt, több mint 2/3-a találja kattintásra érdemesnek. Ha tehát valami teljes bizonyossággal kijelenthető a keresőoptimalizálásról az az, hogy van értelme megküzdeni a találati lista legtetejéért. A keresőoldalak, működési elvüket tekintve olyanok, akár az autók.

A Bing, a Yahoo és a Google is ún. keresőmotoroknak köszönhetően működnek. Ha össze kéne foglalnunk köznapi nyelven, hogy mit is jelent a keresőoptimalizálás, a legjobban talán akkor járnánk a valósághoz, ha azt mondanánk, hogy a SEO világa nem más, mint egy rangsorolási verseny. A nyereség- és versenyorientált mindennapokban rengetegen népszerűsítik cégüket, vállalkozásukat, kínálatukat, eladásra szánt terméküket online, így sokaknak pénzügyi érdeke is fűződik ahhoz, hogy a brandjük a lehető leginkább kiemelt pozíciót, mondhatni, hogy a keresőoldalak poll pozícióját töltsék be, így indulva jelentős online marketinges vonatkozású előnnyel, a versenytársakhoz viszonyítottan.

A keresőoptimalizálást illetően azonban célszerű letisztázni egy nagy volumenű tévedést. Nincs igazunk akkor, ha azt gondoljuk, hogy hivatalosan a marketing és a SEO egy és ugyanazon dolog, tevékenység. Ám való igaz, hogy a mechanizmus nagyon hasonló a két jelenség esetében. A különbséget talán úgy lehetne a legjobban szemléltetni, hogy a keresőoptimalizálás nem más, mint explicit törekvés, addig a marketing implicit.

Arról is fontos szót ejteni, hogy SEO és SEO tevékenységek közt különbség van, hiszen a tevékenységbe beletartozhat egyfelől a weboldalak keresőoldalakban való pozícionálása, az oldal látogatottságának növelése, vagy éppen egy oldal tartalmi strukturálása. De erről bővebben, majd egy másik posztban.

4 tuti tipp, amivel csökkentheted az adwords költségeket!

4 tuti tipp, amivel csökkentheted az Adwords költségeid!
Megmutatjuk, hogy az alábbi 4+1 tippünkkel, hogyan tudod csökkenteni hirdetési költségeid, mert biztosan Te sem szeretnél feleslegesen költeni!

onlinemarketing101 adwords

  1. Szűrj megyékre, városokra!
    Térképezzük fel azt, hogy az indított hirdetéseink közül, melyik, milyen szinten teljesített az adott településen, vagy megyében. Rengeteg pénzt megspórolhatunk azzal, ha a jövendőbeli hirdetési kampányoknál, megfelelően szűrünk, a jól teljesítő, releváns megyékre, illetve városokra. Ezen felül pedig ha azt tapasztaljuk, hogy a kampányunknál egy-egy város vagy megye nem teljesít jól, akkor érdemes ezeket hanyagolnunk!
  2. Állíts be időzítéseket a hirdetéshez!
    Azzal is tudsz spórolni, ha a hirdetést nem 0-24-ben megy, hanem csak bizonyos, a mi feltételeink által beállított időpontokban.  Így ki tudjuk szűrni az éjszakai vagy kora reggeli időpontokat, hisz akkor felesleges hirdetnünk, amikor a célközönségünk alszik vagy éppen más tevékenységet végez, internet böngészés, szolgáltatás vagy termékvásárlás helyett!
  3. Zárjunk ki egyes IP címeket!
    Ugye ismerősen cseng az a mondás, hogy saját magunk ellenségei ne legyünk? Egészen biztos, hogy ismerős lehet ez a mondás, de így is hajlamosak vagyunk abba a csapdába esni, hogy belekattintunk a saját hirdetésünkbe! Ez megesik nem egyszer, nem kétszer, hanem sokszor! Ez a gyakorlatban annyit tesz, hogy amikor a SAJÁT hirdetésünkre kattintunk, akkor minden egyes kattintásnál, a saját pénztárcánkból vesszük ki a kattintásonkénti díjat, és ezzel a saját statisztikánkat rontjuk! Ellenőrzés céljából rá lehet menni a saját hirdetésünkre, de a hobbi kattintásokat inkább hagyjuk a konkurenciára!
  4. Zárjuk ki a mobilfelhasználókat ha nincs mobilra optimalizált oldalunk!
    Az Adwords kampányok létrehozása előtt, érdemes feltérképezni, hogyan is teljesített előzőleg a mobilos adatforgalom, és ha úgy látjuk, hogy nem volt jövedelmező az eszköz, akkor dönthetünk úgy, hogy kizárjuk a kampányból! Viszont, azzal tisztában kell lennünk, hogy idővel, előbb vagy utóbb, de inkább előbb, szükség lesz arra, hogy weboldalunkat mobilra, és tabletre is egyaránt optimalizáljuk. Manapság már az emberek döntő többsége ezeket az eszközöket használja böngészésre, információszerzésre, vásárlásra.

 

Ezen hibák elkövetését kizárhatod, ha az Online marketing 101 keresőmarketing Ügynökséget bízod meg hirdetéseid kezelésével.

Seo ügynökség Budapest: rangsorolási útmutató

Seo Ügynökség: Seo rangsorolási tényezők

 

A SEO ügynökségünk szerint a rangsorolási jelzések nem publikusak, ezért csak általánosságban lehet következtetni, illetve figyelni a Google szakembereinek nyilatkozatait azzal kapcsolatosan, hogy mit, mennyire vesz komolyan a Google. A helyzet ráadásul évről-évre mindig jelentősen változik. Most ezért is egy cikkben összegezzük, hogy elvileg melyek lehetnek a legfontosabb SEO rangsorolási tényezők 2017-ben a Google szempontjából az Online marketing 101 seo ügynökség véleménye szerint.

 

Rengeteget számítanak a külső, valamint belső linkek, mennyire releváns a tartalom, a weboldal könnyű használhatósága. Az, hogy pontosan mi minden még, ahhoz az egyik legjobb támpontot még mindig a keresőoptimalizálással foglalkozó cégek tapasztalatai adják. Ezek a vizsgálatok, pontosan megmutatják, hogy a weboldalaknak mely tulajdonságai előnyösebbek a jobb helyezés elérése érdekében. De persze erősen támaszkodhatunk, a Google szakemberei által elcsepegtetett információkra is.

 

seo ügynökség

 

A rangsorolási tényezők közül a linkek a legfontosabbak az Online Marketing 101 Seo Ügynökség szerint.

 

Az elmúlt években a hírek a Seo világából arró szóltak, hogy ugyan a linkek fontossága csökkent, de még mindig ez a legfontosabb tényező a rangsorolásnál, Moz, a Backlinko, Stone Temple Consulting és a Searchmetrics vizsgálatai szerint. Ugyanakkor a Searchmetrics 2016-os tanulmánya azt mutatta, hogy a weboldalakra mutató külső linkek ma már csak egyetlen rangsorolási tényezőt jelentenek a sok közül. A korreláció magas maradt a linkek valamint a tartalom között, azonban a fontosságuk így is csökken. A keresőmotorokat jobban segítik azon felhasználói jelzések, hogy az emberek mennyien kattintanak egy bizonyos találatra, mennyi ideig maradnak egy weboldalon, a felhasználónak az adott weboldal mennyire adott választ a felmerülő kérdésekben.

 

Gary Illyes a Google szakembere ugyanis úgy nyilatkozik, hogy linkek nélkül ismel lehet érni jó helyezéseket, ez úgy lehetséges, hogy olyan kulcsszavakat használunk, melyekre közepes a piaci verseny. A Stone Temple Consulting ezzel ellentétben teljesen mást említ. Ugyanis tökéletes egyezést észlelt a Google találatai és az oldalra mutató linkek között. Ennek érdekében a tanulmány hatezer oldal esetében vizsgálta meg az első ötven helyezést elérő weboldalt, a linkek számát összevetette a helyezésekkel.

 

Keresőoptimalizálás metódusok

 

Ez pedig kimutatta, hogy akármennyire is szofisztikált ma már a Google kereső-algoritmusa, a helyzet az, hogy a linkek tökéletesen meghatározzák, hogy milyen helyen szerepel egy adott weboldal a találati oldalakon. A tanulmány arra a tényre is rámutatott, ha nem releváns, és minőségi a weboldalunk, akkor azon a linkek sem fognak segíteni. Ha viszont a tartalom releváns, akkor a linkek határozzák meg a különbséget, a tanulmány rávilágított arra is, hogy ugyan a linkek számát vizsgálták meg, de a minőség a legfontosabb. Ne is kísérletezzünk a linkek vásárlásával, generálásával! Ennél sokkal professzionálisabb keresőoptimalizálás metódusok léteznek. Tehát nem csak a linkek száma, hanem a hivatkozó domain mennyisége, a hivatkozó oldalak minősége, illetve azok horgonyszövege is meghatározó szempont.

 

Ami a keresőoptimalizálás során a minőséget illeti, általában jobb egy linket kapni egy tekintélyes oldalról, mint száz linket, száz alacsony minőségű oldalról. A Searchmetrics mérése alapján az átlagos backlink szám 1352 volt a legjobban szereplő oldalaknál.

 

John Muller a Google szakértője 2015-ben még azt tanácsolta, hogy kerüljük a linképítést, mivel úgy vélte, ez természetellenes. Úgyhogy érdemes átnézni a link profilunkat, hogy az nem ütközik-e valahol bele a Google webmestereinek szóló útmutatójának valamelyik pontjába. Azonban azt se felejtsük el, hogy szakértők szerint a márkaemlítés az új link, vagyis a Google ugyanúgy figyelembe veszi azt is, ha valahol megjelenik a céged neve, mint ha egy link mutatna a weboldaladra. A dolog ráadásul nem jár kockázattal, vagy kevéssel, nem várható miatta büntetés, így erre is érdemes törekedni, vagy stratégiát építeni rá az erőltetett link elhelyezések helyett. A folyamatos frissítésen túl fontos a minőség, a felhasználói élmény, kerüljük az értéktelen, másolt, vagy automatikusan generált, motorizált tartalmakat. A felhasználó részére attól még nem lesz értékes egy szöveg, hogy tartalmilag hosszú! Attól válik azzá, hogy hasznosak a benne található információk. Ezért gyakran előfordul, hogy a rövidebb tartalmak jobb helyezést érnek el, mint a hosszan elnyújtott társaik.

 

Keresőmarketing Ügynökség Budapest

Miben segíthet egy keresőmarketing ügynökség?

 

Mai világunkban mindenkinek nehéz időt és energiát szánnia minden olyan tevékenységre, amelyhez nagy tudása nincsen, viszont érzi a tevékenység fontosságát és jelentőségét. Ebben tud segíteni egy olyan online marketing csapat, amely megfelelő szakértelemmel és tapasztalattal rendelkezik ezen a területen és képes nagyszámú referenciát is felmutatni.

keresőmarketing ügynökség

Ebben a részben felsoroljuk, hogy mi az a 3 dolog, amelyben fetétlenül segíthet vállalkozásunknak egy ügynökség:

1. Optimalizálja, Seózza az oldalamat

Egy weboldal seózása azért szükséges, mert ennek hiányában az érdeklődők nem igazán fognak rátalálni a Google-ben a termékre/szolgáltatásra, márpedig ez legalább annyira fontos mint a kiváló termék vagy szolgáltatás ajánlása maga. Ebben a folyamatban is nagyszerűen segíthet egy keresőmarketing ügynökség. Ennek előnye, hogy ez esetben releváns érdeklődők érkezhetnek a weboldalunkra konkrét kiadás nélkül.

2.Keresőmarketinges hirdetéseket ad fel

Egy keresőmarketing ügynökség kattintás alapon fizetett kampányokat is alkothat például a Google AdWordsben vagy a Facebookon, ahol rengeteg embert lehet elérni egy célzott hirdetéssel. A keresőmarketing ügynökség a legtöbb esetben az összes részfeladatot vállalja a stratégiaalkotástól, szövegírástól, hirdetésfeladástól egészen a teljes kampány felügyeletig. Mindezek mellett havi elemzéseket ír az elért eredményekről. Vigyázz arra, hogy az online marketing ügynökségnél ezeket a tevékenységeket olyan munkatársak végezzék, akik a Google szigorú vizsgáztatási rendszerét sikeresen teljesítették.

3.Honlapokat készít és szövegeket ír

Ha szükséges, akkor a meglévő honlap teljes átvizsgálását elvégezik technikai és webergonómiai szempontokból. Ha kell, akkor módosítják is a fejlesztő, programozó és grafikus csapat segítségével az összes olyan paramétert amely a jobb rangsoroláshoz szükséges. Természetesen akár új honlapot is létrehoz a legfontosabb seo szempontok figyelembe vételével.

Miért szükséges mindehez egy keresőmarketing ügynökség?

Ha az ügynökség hatékonyan tud együttműködni a vállalkozással és sikerül eredményes munkát végezniük, akkor a vállalkozás bevétele, látogatószáma és konverziója jelentősen fog növekedni. Még egy nagy előnye annak, ha megbízunk egy online marketing ügynökséget, hogy rengeteg időt, energiát és pénzt spórolhatunk meg magunknak. Szükséges havi konzultációt is kérni az ügynökségtől, amikor is lehetőség nyílik arra, hogy megbeszéljük az elért eredményeket és a következő havi célokat.

online marketing seo ügynökség

Miért az Online Marketing 101 seo ügynökség?

Ebben segít a hatalmas nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező, de most már Magyarországon is elérhető Online Marketing 101 seo ügynökség, amely páratlan nemzetközi partnerhálója révén képes az itthoni kis és közép-vállalatokat is a keresők élére röpíteni. Ha nem hiszi kérjen ajánlatot most! +36706290690

Üdvözlünk a Keresőmarketing ügynökség Budapest blogon

Keresőmarketing ügynökség Budapest

Ez az első bejegyzés, amit automatikusan hoztunk létre. Vázlatban van, így csak a blogod tagjai láthatják. Próbáld meg átszerkeszteni, ha sikerült akár törölheted is és kezdődhet a blogolás.

Kérdéseket és észrevételeidet a support@blog.hu címre tudod elküldeni. Jó blogolást!

A blog.hu csapata