Közösségi média marketing szakértő: Online marketing 101
2017. november 07. írta: Online marketing 101

Közösségi média marketing szakértő: Online marketing 101

Közösségi média marketing szakértő az Online marketing 101 Keresőmarketing Ügynökségben:

 

Közösségi média marketing szakértőnk a következő feladatokban tud segítséget nyújtani:

  • Közösségi profilok létrehozása és kezelése, amelyek segítik a vállalkozást
  • Kiépítik a közönséget
  • Eléri a közönséget üzeneteken és eseményeken keresztül
  • Célzott és friss posztok készítése
  • Olyan stratégiák létrehozása, ahol a közösségi oldalt használják a forgalom létrehozásához
  • Egységes stílus kialakítása
  • Közösségi oldalas kampányok készítése, nyomonkövetése és kezelése
  • Tekintély kiépítése

Eredményes keresőoptimalizálás

 

Ezen feladatok mellett a közösségi oldal szakértő nagyban hozzájárul a sikeres online marketinghez valamint az eredményes keresőoptimalizáláshoz. Ez pedig annak köszönhető, hogy javaslatokat és elemzést adnak, melyek közvetlenül az emberektől jönnek.

Vegyünk egy példát, tegyük fel, hogy valakit megbízol cégen belül azzal, hogy kutasson kulcsszavak után. Egy másik alkalmazottad blogot fog írni, majd közösségi oldalakra posztol a megadott kulcsszavakkal. Más valaki pedig ezeket a posztokat elküldi, válaszol a kommentekre.

Egy közösségi oldalkezelő feltérképezi, hogy konkurenseink mit csinálnak a vállalkozásukban, az aktuális trendek elé mennek, és minden olyan adatot felhasználnak, melynek segítségével jobbá tehetik a vállalkozás online jelenlétét a közösségi csatornákon.

Olyan posztokat és blogokat kreálnak, melyek nem csak a termékeinket vagy szolgáltatásainkat népszerűsítik, hanem magát a vállalkozást is. Amint lehet válaszolnak kommentekre, kérdésekre. Tudják milyen nyelvezetet kell használni. Nyereményjátékokat hoznak létre, hogy még aktívabbak legyen a közönség, ezzel a vállalkozás szájról szájra terjedni fog, ami még több ügyelet vonz.

A MEGKÖZELÍTÉS

Amikor közösségi média marketinggel foglalkozol, mindig adva van egy téma/történés/tényállás: ezt kritizálhatod, pozitívan megerősítheted, tarthatod viccesnek, szomorúnak, moralizálhatsz és lehetsz cinikus. Megközelítheted a világ minden (szem)pontja felől (politika, szórakozás, oktatás, tudomány stb.) Egy releváns, egyedi, különleges megközelítéssel mindig nagyobb esélyed van eladni valamit (legyen az a legújabb terméked, vagy épp a legújabb alkotásod a blogodon).

FORMÁTUM

Tartalmat eladhatsz kvízzel, tanulmánnyal, felsorolásba szedett gondolatokkal, e-book-kal, videóval, barlangrajzzal (vagy a social médiával kompatibilisebb infografikával). Itt megint csak a közönségedet— vagy pontosabban fogalmazva a téma és a megközelítés közönségét — kell ismerned, vagy kiismerned.

A TARTALOM HOSSZA

Visszatérő és releváns kérdés, hogy milyen hosszúságú tartalmat állíts elő, hogy az fogyasztható, közkedvelt, hivatkozott, megosztott — egyszóval hatékony — legyen. Hosszú évekig terjedt a nézet, miszerint az internet népe nem olvas, kizárólag csak rövid, frappáns contentet. Ez azonban szép lassan, de annál biztosabban megdőlni látszik.

Ha felkeltettük érdeklődésed, csak hívd kollégánkat!

Partner: Digitális marketing blog

A bejegyzés trackback címe:

https://keresomarketingugynoksegbudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr5813200397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.