Öt ok, amiért megéri egy közösségi média marketing szakértő céggel együtt dolgozni
Nem számít a cég mérete, szem előtt kell tartani az olyan tényezőket, mint a keresőmarketing és a közösségi oldalak. Bár sok cég ezt az alkalmazottakra bízza, a leghatékonyabb vállalkozók közösségi oldal szakértőkre bízzák a feladatot. Ez a felelősség rengeteg feladatot foglal magába, amelyek szükségesek a siker eléréséhez. Lehet, hogy a közösségi oldal marketingről azt gondolod, hogy néhány Facebook, Twitter vagy Instagram poszt, valójában ez ennél sokkal több.
Egy közösségi média marketing szakértő a következő feladatokat látja el:
• Közösségi profilok létrehozása és kezelése, amelyek segítik a vállalkozást
• Kiépítik a közönséget
• Eléri a közönséget üzeneteken és eseményeken keresztül
• Célzott és friss posztok készítése
• Olyan stratégiák létrehozása, ahol a közösségi oldalt használják a forgalom létrehozásához
• Egységes stílus kialakítása
• Közösségi oldalas kampányok készítése, nyomonkövetése és kezelése
• Tekintély kiépítése
Emellett persze a közösségi média marketing szakértő nagyban hozzájárul a sikeres marketinghez és az eredményes keresőmotor optimalizációhoz. Ez pedig azért van, mert olyan elemzést és javaslatokat tudnak adni, ami közvetlen az emberektől jön.
Például mondjuk azt, hogy valakire rábízod a cégen belül, hogy kulcsszavak után kutasson. Egy másik alkalmazott pedig blogot fog vezetni és közösségi oldalakra posztol ezekkel a kulcsszavakkal. Valaki más pedig elküldi ezeket a posztokat és válaszol a megjegyzésekre. Ki fogja megérteni azt, hogy ezekkel a módszerekkel valóban több vevőre tettél szert és népszerűbb lett a vállalkozásod? Általában ki nézi a közösségi oldalakon lévő trendeket?
Azonban a közösségi média marketing szakértő megfigyeli, hogy mások mit csinálnak a vállalkozásukban, elkapják az aktuális trendeket és minden lehetséges adatot felhasználnak, hogy jobbá tegyék a vállalkozás jelenlétét a közösségi oldalakon.
Olyan blogokat és közösségi oldal posztokat hoznak létre, amelyek nemcsak a termékeidet és szolgáltatásaidat népszerűsítik, de magát a vállalkozást is. Gyorsan válaszolnak minden lájkra, megjegyzésre, követésre vagy kérdésre. Pontosan tudják, hogy milyen nyelvezetet használjanak. Versenyeket és fórumokat hoznak létre, hogy még aktívabb legyen a közönség, így pedig szájról szájra jár a vállalkozás híre, ami még több ügyfélhez vezet.
Sok vállalkozó használja a közösségi oldalakat, ám nem elég hatékonyan. Ilyen formában pedig ezzel csak időt és erőforrást pazarolnak. Nyereségesebb lenne egy olyan szakértővel dolgozni, aki tudja, milyen posztokat írjon, hova tegye őket és hogyan használhatja a közösségi oldalakat az ügyfélbázis kiépítéséhez. Ha meg szeretnéd tanulni a hatékony közösségi oldal marketing módszerét, akkor lépj kapcsolatba az Online marketing 101-gyel, hogy megbeszéljük a lehetőségeket!
Tel:+36 70 629 0690
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.